Full version: Karlar o grillning
zaaritha
Vad är det som gör att även de mest stillsamma karlar blir så känsliga
angående grillning?? C. är --för övrigt--lugn o lätt att ha att göra med!
Men; när han grillar--så "måste" man tycka att det är gott o fint!!??
Om inte- så blir han lessen!
kerstin z5-6
Ingen aning -jag har inte det problemet eftersom han står för ALL matlagning tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (kerstin z5-6 @ 25-06-2005, 22:08)
Ingen aning -jag har inte det problemet eftersom han står för ALL matlagning tongue.gif

Lika här rolleyes.gif wub.gif
zaaritha
Annars--lagar jag all mat, för övrigt!
*Felix matte*
CITAT (zaaritha @ 25-06-2005, 22:11)
Annars--lagar jag all mat, för övrigt!

Måset erkänna att det händer att jag också lagar nån lunch el. middag.. men visst smakar det som bäst när man slipper stå vid spisen. wub.gif
kerstin z5-6
fast jag är en 5 a på efterätter tongue.gif men det övriga överlämnar jag med varm hand .... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
zaaritha
Ja, man gör så gott man kan!!
kristerh
Nu grillar jag väldigt sällan, men det är väl klart att man tycker det är kul om man får beröm wink.gif blir inte du ledsen om din gubbe inte gillar din mat?
krister
netaave
Ja du vad är det som gör att det mest är karlar som grillar.
Instinkt över att ha koll på "farliga" situationer, eller? Och det kan man ju inte misslyckas med.
zaaritha
kristerh: Tack o lov, så brukar han tycka om det jag lagar!! rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (netaave @ 25-06-2005, 22:33)
Ja du vad är det som gör att det mest är karlar som grillar.
Instinkt över att ha koll på "farliga" situationer, eller? Och det kan man ju inte misslyckas med.

Hos mig är det så att vi bägge klarar av att hantera grillen biggrin.gif

men jag har många gånger sett hur kvinnor vill framställa sig som "jääättesmå och sköra"... inte vågar jag tända den farliga!!!!

*skakar på huvet*.. fattar inte blink.gif
zaaritha
Inte jag!
Jag grillar gärna.
Men; Christer vill ju.......
ninnisky
Suck, suck, här är det jag som tar hand om allt som gäller mat. Tända grillen är väl OK för maken, men resten ...nja. Kommer vi däremot till maten så äts väldigt gärna det jag har lagat wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon