groowymama
Jag vaknade med ett sinne som är glad idag även fastän jag var rätt så trött biggrin.gif
Det var mina rara vovvar som väckte mig och ville ut 7 tiden;först ville jag inte upp alls men vovvarna V I L L E absolut att deras matte skulle vakna biggrin.gif
De puffade på mig:schäfern så att säga nästan lyfter mig ur sängen tongue.gif små vovvarna hoppar på mig biggrin.gif
Då kan jag inte annat än vara glad wub.gif
Dessa 4 fyrbenta vänner verkligen älskar mig som jag är och jag är lycklig över det faktum att få vara den jag är wub.gif

Och för mina underbara barn få jag vara som jag är och jag vet att de älskar mig; det är sannerligen en S T O R lycka wub.gif

Visst är det en stor gåva att ha människor i ens liv som låter en att vara som man är och dessutom har djur som är helt och hållet ljuvliga på alla sätt och vis
wub.gif
groowymama
Och tänk:jag är fortfarande GLAAAAD wub.gif

Om en timme skall jag rasta mina hundar smile.gif

Har nu suttit här och spelat på Sanghai smile.gif Det är mycket bra för min hjärna smile.gif
Ani
Din glädje smittar...*ler och blir glad*
groowymama
CITAT (Ani @ 26-06-2005, 22:43)
Din glädje smittar...*ler och blir glad*

Och jag blir ännu gladare av sådana ord som dina wub.gif
violina
Skulle ochså vilja ha en schäfer. Jag växte upp med en och det är min absoluta älsklingshund. Blev väckt av en slick på kinden när det var dags att gå upp till skolan, klart man går upp då.smile.gif De är verkligen en vän i alla väder. Tyvärr har min äldsta dotter varit allergisk så det har inte varit möjligt men hon verkar ha växt ifrån det efter en koll hos läkaren för ett tag sedan. Men nu ska jag ju börja skolan som vuxen jag får hålla mig ett tag till. Hundar måste ha sällskap och tid annars mår de inte bra, och det är det viktigaste.
Jag kanske kom ifrån ämnet wub.gif men det blir så när jag tänker på schäfer, eller blommor. Hoppas resten av dagen blir lika glad biggrin.gif
groowymama
CITAT (violina @ 27-06-2005, 14:27)
Skulle ochså vilja ha en schäfer. Jag växte upp med en och det är min absoluta älsklingshund. Blev väckt av en slick på kinden när det var dags att gå upp till skolan, klart man går upp då.smile.gif De är verkligen en vän i alla väder. Tyvärr har min äldsta dotter varit allergisk så det har inte varit möjligt men hon verkar ha växt ifrån det efter en koll hos läkaren för ett tag sedan. Men nu ska jag ju börja skolan som vuxen jag får hålla mig ett tag till. Hundar måste ha sällskap och tid annars mår de inte bra, och det är det viktigaste.
Jag kanske kom ifrån ämnet wub.gif men det blir så när jag tänker på schäfer, eller blommor. Hoppas resten av dagen blir lika glad<span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color:orange'> biggrin.gif </span></span>

Ja;hundarna är människornas bästa vänner:de sviker en aldrig!

Allergier är verkligen ett elände sad.gif

Vad skall du läsa som vuxen?Du behöver inte svara om du inte vill.
violina
Jag har kommit in på en tvåårig trädgårdslinje. Vi ska bygga murar, lägga marksten, gräva dammar, beskära träd och buskar, lära oss känna igen växter även på vintern när de inte har några löv, lära oss en massa latin och grekiska, odla både i växthus och utomhus och komponera och plantera m.m m.m.huh.gif Efter ett tag väljer man inriktning mellan odling och anläggning. Får se vad jag väljer. Det ska bli så spännande. biggrin.gif Jag läste till kokerska efter grundskolan men det är växter jag alltid velat pyssla med. Man behöver stöd och hjälp att hitta rätt utbildning efter grundskolan. Så kanske man slipper rätta till det senare. Känns lite konstigt att börja skolan nu men där var fler än jag som var äldre. Många unga tjejer och en klick killar. Så du kan tro att jag är glad nu. Nervös men glad.
groowymama
CITAT (violina @ 27-06-2005, 15:05)
Jag har kommit in på en tvåårig trädgårdslinje. Vi ska bygga murar, lägga marksten, gräva dammar, beskära träd och buskar, lära oss känna igen växter även på vintern när de inte har några löv, lära oss en massa latin och grekiska, odla både i växthus och utomhus och komponera och plantera m.m m.m.huh.gif Efter ett tag väljer man inriktning mellan odling och anläggning. Får se vad jag väljer. Det ska bli så spännande. biggrin.gif Jag läste till kokerska efter grundskolan men det är växter jag alltid velat pyssla med. Man behöver stöd och hjälp att hitta rätt utbildning efter grundskolan. Så kanske man slipper rätta till det senare. Känns lite konstigt att börja skolan nu men där var fler än jag som var äldre. Många unga tjejer och en klick killar. Så du kan tro att jag är glad nu. Nervös men glad.

Vad härligt att du kommit på utbildning som du ville wub.gif GRATTIS wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon