Full version: En skapar kväll
groowymama
Jag är väldigt nöjd smile.gif Jag har nämligen gjort 7 små tavlor inuti godiskartonger med färg knappar och glitter biggrin.gif

Tänk så nöjd jag bli när jag lyckats skapa någonting wub.gif
*Felix matte*
Så känner vi nog alla när vi har gjort något som känns bra biggrin.gif
anna_rispan
pyssel är något av det roligaste jag vet. har sett en beskrivning på ljuslycktor av gammla barnmatsburkar. men såna har ju inte jag... får hitta på nåt annat
groowymama
CITAT (anna_rispan @ 26-06-2005, 21:19)
pyssel är något av det roligaste jag vet. har sett en beskrivning på ljuslycktor av gammla barnmatsburkar. men såna har ju inte jag... får hitta på nåt annat

Dessa små lyktor kan man sen hänga ute i trädgården när kvällarna har blivit mörka igen;det blir så fint så smile.gif
gammelnalle
ja visst är det hääääääärligt när man gör rätt.. oavsett om det är en tavla eller at rädisan är på 35g......

DET finns så mycket att glädjas åt....

b
groowymama
CITAT (gammelnalle @ 27-06-2005, 00:35)
ja visst är det hääääääärligt när man gör rätt.. oavsett om det är en tavla eller at rädisan är på 35g......

DET finns så mycket att glädjas åt....

b

Just så är det:en hel värld full av underbara händelse och saker som man kan göra och varje dag är helt och hållet ny med helt nya möjligheter smile.gif

En sommar lyckades jag med att få riktiga bamse lökar; jag var väldans glad då och blir glad bara jag tänker på det smile.gif
violina
har sett en beskrivning på ljuslycktor av gammla barnmatsburkar. men såna har ju inte jag... får hitta på nåt annat

Baka en sachertårta (choklatårta med aprikospure) så har du en anledning att köpa barnmatsburkar. rolleyes.gif
groowymama
CITAT (violina @ 27-06-2005, 14:31)
har sett en beskrivning på ljuslycktor av gammla barnmatsburkar. men såna har ju inte jag... får hitta på nåt annat

Baka en sachertårta (choklatårta med aprikospure) så har du en anledning att köpa barnmatsburkar. rolleyes.gif

ÅÅÅÅÅ;Jag VILL HAAAA sådan tårta biggrin.gif
Sylvia
Var finns receptet, jag vill också baka en sådan!!
anna_rispan
bra idé Violina! ska o handla snart...
violina
Mitt recept är tyvärr beräknat för storhushåll och det funkar inte riktigt att dela, men sök på internet så dyker det nog upp något. Mäktig tårta som serveras med vispad grädde.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon