groowymama
Kvällen är kommen och här sitter jag vid datorn men troligen inte så länge till eftersom snart kommer den äldsta dottern på besök wub.gif
Det har varit en bra härlig dag fastän inget speciellt har hänt;vaknade tidigt i alla fall rätt så tidigt tror att det var 7 tiden biggrin.gif
Och givet var att genast var mina tankar i gång och snurrade och snurrade och snurrade tongue.gif
Än tänker jag på vad jag skall göra;sen gör jag det till ex. gå ut med hundarna,diskar eller städar.....
Än tänker jag på mina fantasier om allt möjligt till ex.:varför är mina stortån så stora tongue.gif ,varför föddes just jag,varför är grannarna inte mera ute på gården,varför vrider träd medsols(?) nej förresten de kanske vrider sig motsols(?),varför kan inte jag få massor av pengar, varför byter inte engelskmännen sin trafik till högertrafik,det finns hur många varför som helst som snurrar i min skalle och inte har jag några att prata med om mina funderingar så det blir att jag frågar om allt möjligt här på Småpratet
biggrin.gif laugh.gif smile.gif

Och andra blir retade härinne sad.gif
gammelnalle
groowymamma:
JAG blir iallafall inte retad av dina frågor... jag är nog också kongoles.....

tror dock att dina stortår är såååååå stora som det behövs för att vandra i denna jämmerdal.....

mina är inte speciellt små heller... (men jag bryr mig inte...)

b
groowymama
CITAT (gammelnalle @ 27-06-2005, 00:39)
groowymamma:
JAG blir iallafall inte retad av dina frågor... jag är nog också kongoles.....

tror dock att dina stortår är såååååå stora som det behövs för att vandra i denna jämmerdal.....

mina är inte speciellt små heller... (men jag bryr mig inte...)

b

Gammelnalle;jag visste att du är en kongoles smile.gif wub.gif smile.gif

Och det stämmer bra om mina stortån tror jag med; annars hade jag ramlat omkull för länge sedan av de hårda vindarna i världen smile.gif
groowymama
Så är det kväll igen;det är jo fasligt vad fort dagarna rusar förbi,hinner knappt vara med om allt rolleyes.gif

Har haft en trevlig eftermiddag med den äldsta dottern smile.gif Vi har pratat om allt möjligt och kollat på ett programme om funkismen på TV;den var mycket intressant om möbler hus tyger etc.

Dotterns och mitt gemensamma intresse är just konsten wub.gif

Ute håller det på att bli en stormväder;himlen är alldeles blåsvart så det kommer kanske åska.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon