Full version: En underbar morgon!
Lynn
Sovmorgon.... Vaknade sent wub.gif . Mannen har farit på jobb ,minsta barnet sov, det äldre barnet på besök hos mormor. Jag tassade upp hällde upp nykokt kaffe och smög ut. Satt mig på det solvarma berget bredvid trappan och såg ut över en vindstilla vik, lite solglitter i de småvågorna som sjöfåglarna gjort när de dyker efter mat. Ingentig annat än ljudet av fåglar hörs ( flera km till närmsta granne...) Efter en stund kom minstingen ut "sängvarm" och nattrufsigt hår och kröp upp i famnen. Så satt vi säkert en kvart och bara njöt. Kattorna låg och gosade sig i solen och hunden gick sin morgonrunda i skogen. I går fick vi all ved uppsågad och kluven och det känns nog lite här och där i kroppen... wink.gif . Undrar vad jag skall göra idag? Kanske ingenting... Tänk om alla fick uppleva såna morgnar!!
Hoppas någon kan ta del av känslan och känna frid i själen....
pejori
låter som en helt underbar morgon smile.gif smile.gif
speciellt det med solen smile.gif
här är det molnigt och blåser kallt sad.gif sad.gif
hoppas sommaren kommer hit snart wub.gif wub.gif
groowymama
Jag kunde nästan vara där och känna hur underbart din sovmorgon var wub.gif
shiva
Det var verkligen härlig läsning! Låter som en morgon jag önskar få uppleva ( fast MANNEN som for på jobb ska va en KVINNA såklart) . Jag hoppas att Du får många sådana morgonar.
Magnus smile.gif
Biggan_
CITAT
( fast MANNEN som for på jobb ska va en KVINNA såklart)

Känner du dej kluven Magnus?? wink.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Precis så är en perfekt sommarmorgon, och det är väl det man går och längtar efter hela vintern.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon