groowymama
I morse bestämde jag mig för att denna min dag idag kommer att vara min högra hjärnhalvas dag wub.gif

Jag använder min vänstra hand i så mycket som jag kan.vid diskning och nu här vid datorn.

Varför nu detta undrar ni väl!?

Igår lånade jag böcker om konst och hittade även flera böcker om hur man hjälper barn att uttrycka sig genom bilderna d.v.s. genom bildspråket.

Mycket givande läsning för mig!

I en bok sa en författare att många vuxna har fastnat i 8-9 års ålder vad det gäller bildspråk.

Så nu startar jag befrielsen av mitt inre barn som sitter fast i mångt och mycket i alla slags rädslor!

Jag tänker att det är då passande att använda min vänstra hand eftersom den kan jag inte bestämma över med mitt förstånd!

Så denna min dag arbetar jag med min högra hjärnhalva när jag gör saker under dagen.

groowymama
CITAT (groowymama @ 30-06-2005, 12:16)
I morse bestämde jag mig för att denna min dag idag kommer att vara min högra hjärnhalvas dag wub.gif

Jag använder min vänstra hand i så mycket som jag kan.vid diskning och nu här vid datorn.

Varför nu detta undrar ni väl!?

Igår lånade jag böcker om konst och hittade även flera böcker om hur man hjälper barn att uttrycka sig genom bilderna d.v.s. genom bildspråket.

Mycket givande läsning för mig!

I en bok sa en författare att många vuxna har fastnat i 8-9 års ålder vad det gäller bildspråk.

Så nu startar jag befrielsen av mitt inre barn som sitter fast i mångt och mycket i alla slags rädslor!

Jag tänker att det är då passande att använda min vänstra hand eftersom den kan jag inte bestämma över med mitt förstånd!

Så denna min dag arbetar jag med min högra hjärnhalva när jag gör saker under dagen.

Spännande med andra ord

wub.gif
groowymama
Ursäkta men här blev det lite knasigt;men nu har det inre banet vågat sig redan ut hi hi hi biggrin.gif smile.gif wub.gif
groowymama
Är det ingen som undrar hur det varit för mig under denna min dag biggrin.gif
pejori
biggrin.gif biggrin.gif
groowymama
CITAT (pejori @ 30-06-2005, 19:05)
biggrin.gif biggrin.gif

Jädrans tråkmåns mad.gif biggrin.gif laugh.gif tongue.gif wub.gif
bjären
laugh.gif jag undrar såååååå hur det har gått för dej

wink.gif Inger
groowymama
CITAT (bjären @ 30-06-2005, 19:47)
laugh.gif   jag undrar såååååå hur det har gått för dej

wink.gif   Inger

HÄ HÄ HÄ HÄÄÄÄ;och jag säger inget änu så det så
groowymama

Aj aj aj:ont i skallen har jag:gissa vilken sida???
bjären
Som bilden visar är de väl mitten hahahahaha laugh.gif
groowymama
CITAT (bjären @ 30-06-2005, 20:29)
Som bilden visar är de väl mitten  hahahahaha laugh.gif

NÄ NÄ NÄ tongue.gif
groowymama
Idag har jah hittat tillbaka till den tidiga bardomen och denna bild visar väl hur jag var på den tiden wub.gif
groowymama

På den tiden trodde jag att jag kunde på riktigt nudda solen och blev djupt besviken då jag en dag kom underfund med att det var omöjligt sad.gif
groowymama

En sådan här höna och kärra skulle jag vilja ha och åka runt med här i Strängnäs biggrin.gif
groowymama
Jag är oerhört lycklig:jag har hittat tillbaka till min alldeles egen inre värld ifrån min barndom wub.gif
groowymama

Som ung drömde jag om att bli Primaballerina men var alldeles för klumpig sad.gif
groowymama

När jag har gått och lagt mig skall jag försöka drömma om en sådan här björn wub.gif
Jag har alltid i mina drömmar varit livrädd för just björnar sad.gif
silos
Oj oj så glad jag blev när jag hittade denna min tråd som jag startade då jag var Groowymama biggrin.gif Skall genast ta och leta efter konstbilder !
silos
Jag har blivit riktigt duktig på att klippa kuvert med min vänstra hand biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon