Full version: Bilder p vxthuset
Sabina L
Nu har jag lagt in ngra bilder p mitt vxthus som jag kpte frra ret. Fungerar det?
SaraS
Fint! rolleyes.gif
mekare
fint fint smile.gif
Allis
Jttefint!
Har du tegelsten som golv?
Sabina L
Tackar alla!
Det r marktegel som golv. Gra och rda stenar.
Det r ngra veckor sedan bilderna togs, nu r det rena djungeln dr inne. Tomaterna vxer som bara den, fr att inte tala om physalisen. Fikontrdet har ocks kommit igng nu efter att nstan ha strukigt med i vinter och vinrankan r ju uppe i taket.
Tycker att det r jttekul med vxthus och de flesta som kommer och tittar blir ocks sugna p att skaffa ett. wub.gif
Karin M i zon 5-6
Hej!
Du har det jttemysigt i ditt vxthus! Vilken kanonfin vinstock! Vilken sort har du? Jag har en Zilga inne p andra ret, men den "vill sig" inte riktigt nnu, men jag fr hoppas p juli och augusti mnad! Har du, eller ngon annan ngra bra sktseltips?
Karin
AvalonC
Frra ret s hadde jag massa sm tomatplantor i brjan...
Jttefint tyckte jag och satte dem i vxthuset fr att gro...

Det var bara det att det blev totalt verfullt....

Detta ret tnkte jag att jag inte tar s mnga tomater... men istllet s har jag skert en 30 chiliplantor.... *suckar*

Men busktomatens sm tomater r upptna och nu vtar vi bara p fler... *ler*
Sabina L
Jag har ocks en Zilga. Har nog faktiskt inte gjort ngot srskilt fr att den ska vxa s. Lite gdning och vatten bara.
Sabina L
Vxthuset r ett Euro-Serre Maxi 3 7,3 kvm, mrkgrnt med 8 mm isolerplast, frn Willab.
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon