|
groowymama
30-06-2005, 19:50
groowymama
30-06-2005, 20:00
groowymama
30-06-2005, 20:09
Solis och Groowymama bor här
groowymama
30-06-2005, 20:16
Groowymama och Solis har hjälp i trädgården
Tänk att denna min nick är fortfarande kvar här!?! Men det är riktigt roligt att läsa i mina gamla tråd i mina olika nick som jag hade under en hektisk period  !
Här är en av mina nick som jag INTE längre använder!!!
*Stintan*
05-08-2010, 19:47
Snälla silos sluta nu, det är varken intressant eller roligt.
CITAT (*Stintan* @ 05-08-2010, 20:47)  Snälla silos sluta nu, det är varken intressant eller roligt. Förlåt!!!  Tyvärr så tänker jag fel då och då,men det var inte mening att skada någon enda! Du har helt och hållet rätt!
Monica i Nässjö
05-08-2010, 19:54
Jag tyckte faktiskt att det var både intressant och roligt! Varför ska man inte få plocka upp gamla trådar, kan väl ligga mycket nostalgi i det. Och jag gillade bilderna, vill gärna se mer!
CITAT (Monica i Nässjö @ 05-08-2010, 20:54)  Jag tyckte faktiskt att det var både intressant och roligt! Varför ska man inte få plocka upp gamla trådar, kan väl ligga mycket nostalgi i det. Och jag gillade bilderna, vill gärna se mer! Så har jag också tänkt många gånger då jag läst mina gamla tråd och samtidigt blivit glad för att jag har gått framåt på livets mycket spännande stig! Jag kan leta reda på med Google sådana här härliga bilder och kanske starta en konst-tråd.
*Stintan*
05-08-2010, 20:01
Man kan ju faktiskt länka till den gamla tråden när man nu startat en ny för att visa sina bilder.
ängsvädd
05-08-2010, 20:07
Så man ska inte få ta upp en gammal tråd längre enligt Stintan Jag tycker att det ska vara tillåtet att skriva i gamla trådar.
solis. Jag upplever att du hellre vill leva i dina drömmar än i den krassa verkligheten. Ibland, men bara ibland känner även jag för det.
CITAT (gnon49 @ 05-08-2010, 21:15)  solis. Jag upplever att du hellre vill leva i dina drömmar än i den krassa verkligheten. Ibland, men bara ibland känner även jag för det. Nej,så är det inte,utan jag lever ett härligt liv och jag uttrycker mig genom min konst,mitt sätt att vara,skriva, tala.....Men jag har även mörka dagar och sådana dagar berikar mitt liv och min konst, till och med mera än alla ljusa dagar tillsammans..... Dessa bilder här INTE mina,utan jag hämtade dessa från webben!
*Stintan*
05-08-2010, 20:39
CITAT (ängsvädd @ 05-08-2010, 21:07)  Så man ska inte få ta upp en gammal tråd längre enligt Stintan Jag tycker att det ska vara tillåtet att skriva i gamla trådar. Gud vad du hackar! Silos gamla trådar kom till när hon hade en turbulent tid på forumet och inte mådde så bra. Varför ska vi behöva dra upp dom gamla tråkiga minnena igen när det inte gör något gott. Jag tror att vi var ganska många här som led med silos under den perioden. Silos syns och märks ändå med ett antal nystartade tråder. Jag tänker som så att det är för silos eget bästa att låta dessa gamla trådar få vila i arkivet, för folk tröttnar.
CITAT (silos @ 05-08-2010, 21:27)  Nej,så är det inte,utan jag lever ett härligt liv och jag uttrycker mig genom min konst,mitt sätt att vara,skriva, tala.....Men jag har även mörka dagar och sådana dagar berikar mitt liv och min konst, till och med mera än alla ljusa dagar tillsammans.....
Dessa bilder här INTE mina,utan jag hämtade dessa från webben! Glad jag hade fel.
CITAT (gnon49 @ 05-08-2010, 21:40)  Glad jag hade fel.   CITAT (*Stintan* @ 05-08-2010, 21:39)  Gud vad du hackar! Silos gamla trådar kom till när hon hade en turbulent tid på forumet och inte mådde så bra. Varför ska vi behöva dra upp dom gamla tråkiga minnena igen när det inte gör något gott. Jag tror att vi var ganska många här som led med silos under den perioden. Silos syns och märks ändå med ett antal nystartade tråder. Jag tänker som så att det är för silos eget bästa att låta dessa gamla trådar få vila i arkivet, för folk tröttnar. Ja,Stintan du har rätt att jag mådde dåligt på den tiden.....
Meriona
05-08-2010, 20:47
Jag håller med Stintan, rota runt i gamla trådar uppskattar jag INTE! 2 år? Hallå? Skriv en ny och länka i så fall. Är det MIN gamla tråd skulle jag bli redigt sur.
Snöflinga
05-08-2010, 20:56
CITAT (*Stintan* @ 05-08-2010, 21:39)  Gud vad du hackar! Silos gamla trådar kom till när hon hade en turbulent tid på forumet och inte mådde så bra. Varför ska vi behöva dra upp dom gamla tråkiga minnena igen när det inte gör något gott. Jag tror att vi var ganska många här som led med silos under den perioden. Silos syns och märks ändå med ett antal nystartade tråder. Jag tänker som så att det är för silos eget bästa att låta dessa gamla trådar få vila i arkivet, för folk tröttnar. Ja, jag har definitivt tröttnat  Ofta har det hänt att jag följt någon tråd som sedan visat sig vara flera år gammal ... det är bara så tråkigt. Dessutom har den personen som startat tråden utgått från Odla sedan lång tid tillbaka  Tror också att Silos skulle må bättre av att leva i nuet.
*Stintan*
05-08-2010, 21:02
CITAT (Snöflinga @ 05-08-2010, 21:56)  Ja, jag har definitivt tröttnat  Ofta har det hänt att jag följt någon tråd som sedan visat sig vara flera år gammal ... det är bara så tråkigt. Dessutom har den personen som startat tråden utgått från Odla sedan lång tid tillbaka  Tror också att Silos skulle må bättre av att leva i nuet. Den personen som startade tråden är ju silos, fast med annat nick då, så hon är ju i allra högsta grad kvar här.
Snöflinga
05-08-2010, 21:08
CITAT (*Stintan* @ 05-08-2010, 22:02)  Den personen som startade tråden är ju silos, fast med annat nick då, så hon är ju i allra högsta grad kvar här. Jag vet ... glömde skriva om undantaget som bekräftar regeln
CITAT (Snöflinga @ 05-08-2010, 22:08)  Jag vet ... glömde skriva om undantaget som bekräftar regeln  Vad betyder undantaget som bekräftar regeln?
Snöflinga
05-08-2010, 21:12
Att det är sällan som trådskaparen själv drar opp gamla trådar.
CITAT (Snöflinga @ 05-08-2010, 22:12)  Att det är sällan som trådskaparen själv drar opp gamla trådar. Aha
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|