Full version: Tebaka igen...
Tesa
Har varit utan internet sen förra onsdagen...pga en miss med vårt abbonemang som är delvis kopplat till LRF (gubben är aktiv)...
Vi har fått en räkning medförfallodag 30/6 men den skulle enligt Tele2 varit betald 31/5... wacko.gif ...vi betalade kvickt som 17 och faxade inkvitto i måndags och sen dess har de försökt få igång oss igen...först nu lyckades de...jag blir såååå trött....
Men nu är jag tebax och på hugget...så "huk er i bänkera för nu ladder ho om"... tongue.gif
pejori
välkommen tillbaka smile.gif smile.gif smile.gif
Maria i Helsingborg
CITAT
Men nu är jag tebax och på hugget...så "huk er i bänkera för nu ladder ho om"...

*hukar mig och viskar "välkommen tillbaka"......vilket kludd ni haft!*
groowymama
Välkommen tillbaka wub.gif
Tesa
tack, tack...är ju jättesugen nu vet ni..har ju surfat runt förattkomma ikapp nästan hela dan.. rolleyes.gif
Reserv
Välkommen tillbaks, hur är det med sonen? wub.gif
Tesa
Tack du, Reserven.. tongue.gif

Jodå...med sonen är det prima liv..han är i sitt vanliga esse och retar gallfeber på sina bröder wink.gif wub.gif
Han skall in och göra en skiktröntgen på måndag och då får vi veta hur mjälten mår...är den OK så är det full fart sen...han är VÄLDIGT uttråkad men ganska tålmodig ändå..
Usch..jag var nere i boden och tog en ordentlig titt på mopeden för en liten stund sen...den är alldeles skev...hela ramen har liksom förskjutits och vridits baktill....
Jag har liksom inte tittat på den ordentligt förut ....han har haft en sån otrolig tur...VI har haft en sån otrolig tur som har honom kvar... wub.gif
*Felix matte*
Men räckte det inte med allt ni redan råkat ut för... skulle precis fråga om grabben men såg att du svarat Reserv.
Så skönt att han klarade sig så bra och att han nu retar gallfeber på bröderna är ju bästa hälsotecknet wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon