Full version: Snytbaggens
*Felix matte*
Ett par mm lång var den här lilla krabaten... ser ut att vara avkomma till den stora som bet sig fast i Felix nos ... iaf så fick den efter fotograferingen fara till himlen rolleyes.gif

Ophelia
Ja den var då inte stor. Då är skalbaggar söta biggrin.gif
*Felix matte*
men ikväll tog vi (jag) det säkra före det osäkra.. altangolvet spolades rent... förhoppningsvis slipper vi baggarna ett par dagar. biggrin.gif
Ophelia
Alltså jag måste bara frågan var huvudet är? Är de som sköldpaddor och drar in huvudet eller har baggbäbisen blivit "huvudet kortare"? Eller ser de ut sådär? Kan den möjligtvis ha rullat ihop sig? rolleyes.gif
*Felix matte*
Huvet är nog därframme.. . alltså på bilden.. den här är en i serien som togs tongue.gif den var sååå liten jämfört med de stora vi haft här.

Ophelia
Herregud vad söt! I den storleken kan jag hantera mina negativa känslor. Den där är ju så gullig. Frid med hans/hennes själ (för ni hade väl förpassat den till snytbaggeparadiset?). smile.gif
*Felix matte*
CITAT (Ophelia @ 03-07-2005, 22:16)
Frid med hans/hennes själ (för ni hade väl förpassat den till snytbaggeparadiset?).  :)

Javisst och vi säger amen rolleyes.gif wub.gif tongue.gif
Ophelia
Amen! rolleyes.gif
amaira
amen ... sleep.gif

biggrin.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon