Full version: Tillbaka igen...
Sollan
Hej
har varit borta ett tag eftersom jag bara inte har hunnit gå in på Odla. Men nu börjar semestern och solen skiner smile.gif. Får man hoppas på att det fortsätter?
Har försökt skumma av lite grann vad som har hänt men har gett upp, det var för mycket... Ska försöka hoppa in lite oftare nu när jag huggit mig fram i trädgården. Det växer medan man vänder ryggen till, härligt, härligt!
Med förhoppning om en fortsatt trevlig sommar!
Sulawesii
Välkommen tillbaka!
Du är varmt välkommen!
Sollan
Tack och bock!
kristerh
Välkommen tillbaks wub.gif
krister
Tesa
Trevligt att folk kommer tillbaka...och bara varit borta pga tidsbrist...och du...strunta i vad som hänt här de sista veckorna, det är lika bra att du inte hinner läsa ikapp...jag gjorde det misstaget själv...
Börja NU istället....
Välkommen tebaka....
Helen i Piteå Zon 5
Kul att se dig här igen Sollan! biggrin.gif / Helen
Caprice
Välkommen tillbaka!

Skumma inte igenom trådarna här under småprat...
Några har blivit never-ending-stories, och ändå handlar trådarna om ... ingenting... wink.gif

Caprice
yla
hej hopp o välkommen tebax
kan berätta att spindeliljan mår bra förresten bara så du vet
men ännu ingen blomma

o den vita perenna malvan e full i knopp o stor o fin o jag hoppas mycke på den ska fota då den slår ut

lyd råden läsa bara sånt som ser spännadne ut

ha en fortsatt skön sommar nu för du lär fortsätta gräva o dra upp ogräs eller hur

kram
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon