Full version: Mitt växthus m.m
Karin i Småland
Är så himla glad över den härliga trädgården och mitt nya växthus så jag vill gärna dela med mig av blomprakten.
Kika in på min hemsida: http://www.karinsvaxtverk.se/
Det är verkligen ett privilegium att kunna ha det så här runt sig, särskilt när man har kroniskt värk i kroppen....detta är medicin wub.gif wub.gif
Sulawesii
Oj, vad många fina bilder! Härligt!
violina
Fiffigt att bygga ut växthuset. Bra idé!
jazza
Jättefina bilder och vilket växthus wow!!!

tongue.gif
Näcken
Oj så fint, vad kostade det med allt? Grund, hus, hyllor o.d.
Det verkar vara en bra storlek till mamma på landet.
Karin i Småland
Allt som allt så har det väl gått på runt 50-60.000 kr å det är väl värt varenda krona tongue.gif
pisanggoreng
Vilket växthus...! smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Så fint du har i och utanför ditt växthus, förstår att det har en lugnande verkan över värkande kropp, det är bara att mysa de få månaderna vi har sommar. / Helen
kristerh
Vilket underbart växthus, och stort, rena plantskolan wink.gif biggrin.gif vill oxså ha...
och jättefina bilder på de övriga plantorna.
krister
Ophelia
Vad roligt att vara med i bilder när du fick ditt nya växthus. Kändes lite som man själv var med men utan att behöva röra ett finger laugh.gif
Du har jättefint både i växthuset och i din trädgård. Förstår verkligen att du tycker det är som medicin smile.gif smile.gif

Vad häftigt med dina dubbelblommande påskliljor och dina snöklockor! Kanske skulle vara något för lökentusiasterna i Göteborg (ska finnas några där som samlar in gamla sorter så de inte försvinner).

Lycka till med "nya hemmet"! biggrin.gif
Lena N
Vilket drömhus!! wub.gif rolleyes.gif wub.gif
Irene_L
Helt underbart!!!!
Hoppas att ni får en härlig sommar i erat växthus.
avunsjuka
Irene
rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon