Full version: promenader
dammkillen
igår gick jag två mil i skogen på en stig. tydligen en stig som använts förr som de arbetat med att öppna upp igen. det var fruktansvärt långt men roligt och så var det kul att det var bergigt upp och ned terräng. sedan när jag kom tillbaka efter promenaden så badade jag och hunden i en bergssjö i närheten. härligt.
jag sitter faktiskt här och funderar på att ut och gå mera. får väl kanske ta reda på om det finns fler stigar/leder att gå

soliga hälsningar
Bettson
Och jag som brukar ha träningsvärk när jag dragit två mil på hästen tongue.gif
Susanna
Det lät som en väldigt idyllisk promenad! Särskilt badet med hunden. Vad är det för ras?
*Felix matte*
Måste kännas skönt efter att ha avverkat den sträckan biggrin.gif

för några år sedan gick maken och jag en runda på ca en mil, ett par ggr/vecka och jag minns vad bra det kändes... numera trampar jag på min motionscykel.. i regel en mil/dag
Anki på Öland
CITAT (Bettson @ 05-07-2005, 20:36)

rolleyes.gif tongue.gif ja om du får dra på hästen förstår jag att du har träningsvärk.....
Anki tongue.gif tongue.gif
Bettson
CITAT (Anki på Öland @ 05-07-2005, 23:38)
CITAT (Bettson @ 05-07-2005, 20:36)

rolleyes.gif tongue.gif ja om du får dra på hästen förstår jag att du har träningsvärk.....
Anki tongue.gif tongue.gif

Nä vanligtvis brukar jag rida den. tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon