Jill-Ulrika
Vet inte vart ska vända mig till för att ta reda på om jag får lägga upp andra bilder i albumet än rena foton? Självklart ska det vara odlings- och trädgårdsrelaterade bilder.

Eftersom jag illustrerar endel har jag akvareller med blomstermotiv som jag undrar om jag får lägga upp i mitt album på odla. wub.gif
Maria i Helsingborg
Jag har sett mycket märkliga saker i en del album här - så länge det inte väcker anstöt tror jag att "allT är tillåtet. Det ska bli kul att se dina alster! smile.gif
Ophelia
Håller med Maria i Helsingborg. Skulle vara så roligt att få se dem. smile.gif
Jill-Ulrika
Kul, ska genast fixa till några bilder att lägga upp. Jag får väl bara hoppas att de inte är alltför stötande. blink.gif ohmy.gif laugh.gif
Inga från Närke
CITAT (Jill-Ulrika @ 07-07-2005, 20:26)
Kul, ska genast fixa till några bilder att lägga upp. Jag får väl bara hoppas att de inte är alltför stötande. blink.gif ohmy.gif laugh.gif

Att visa bilder / akvareller m.m. är en hobby och då går det bra. Men ingen reklam om försäljning.
Jill-Ulrika
CITAT (Inga från Närke @ 01-08-2005, 19:37)
CITAT (Jill-Ulrika @ 07-07-2005, 20:26)
Kul, ska genast fixa till några bilder att  lägga upp. Jag får väl bara hoppas att de inte är alltför stötande. blink.gif  :o  :lol:

Att visa bilder / akvareller m.m. är en hobby och då går det bra. Men ingen reklam om försäljning.

Nix, ingen reklam här inte. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon