Full version: fargesia murielae
wolkenkrabber
har jag införskaffat på bauhaus det var så jekla blilligt, är det försen att plantera ut en sådan i östersund nästa helg? eller ska jag trykca den i ne kruka nbär jag kommer hem tilsl nästa vår? tänker sätta den vid magnolian någonstans den sk ju inte bli så stor rolleyes.gif

sorry att jag inte kunde hålla mig från forumet unsure.gif
wolkenkrabber
Ajja nu har den åkt ut vill den leva så överlever den annars får den dö! smile.gif
Fenja
CITAT (wolkenkrabber @ 08-07-2005, 12:50)

Va?!! Du ska väl inte hålla dig härifrån heller? Jag har varit inne så sällan så jag har missat vad/om det hänt något? Bry dig inte i så fall, jag tycker om att du är här!!
Mvh
Fenja
wolkenkrabber
CITAT (Fenja @ 15-07-2005, 22:35)
CITAT (wolkenkrabber @ 08-07-2005, 12:50)

Va?!! Du ska väl inte hålla dig härifrån heller? Jag har varit inne så sällan så jag har missat vad/om det hänt något? Bry dig inte i så fall, jag tycker om att du är här!!
Mvh
Fenja

nu har hon tappat bort sig totalt, jag skrev att jag skulle ge er två veckor fria från mig medans jag var i stockholm men eftersom ajg köpte en bambu så ställde jag frågan i hopp om svar
Micke
Tja, beror ju lite på hur stor plantan är. Ju mindre, desto mindre chans att den klarar sig. Men å andra sidan brukar ju snön skydda små bambun rätt effektivt, så varför inte testa och se.

Micke
Fenja
CITAT (wolkenkrabber @ 15-07-2005, 22:56)
nu har hon tappat bort sig totalt, jag skrev att jag skulle ge er två veckor fria från mig medans jag var i stockholm men eftersom ajg köpte en bambu så ställde jag frågan i hopp om svar

laugh.gif laugh.gif tongue.gif *vinkar glatt*
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon