Full version: Semester
carol
Dags för mig att njuta av sol och bad ett tag.
Ha det bra allihopa! smile.gif

Hörs kanske igen till hösten.
Rossi
Till hösten?! Om du ska ha semester ända till hösten så blir jag riktigt avundsjuk på dig! laugh.gif

Jag jobbar i två timmar till och sen har jag också semester!

Ha det bra! smile.gif
Reserv
CITAT (Rossi @ 08-07-2005, 14:12)
Till hösten?! Om du ska ha semester ända till hösten så blir jag riktigt avundsjuk på dig! laugh.gif

Jag jobbar i två timmar till och sen har jag också semester!

Ha det bra! smile.gif

Samma här, fast 1½timme tongue.gif Men ända till hösten va´väl lite väl orättvist va´? Själv har jag 5 veckor, men tar kanske bara ut 4 nu. Ha en underbar semester båda två, och hoppas att du Rossi sitter vid datorn nå¨n gång i alla fall rolleyes.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 08-07-2005, 14:16)
Ha en underbar semester båda två, och hoppas att du Rossi sitter vid datorn nå¨n gång i alla fall rolleyes.gif

Ah, ja! Så lätt slipper du mig inte, ha, ha! laugh.gif

Vi ska vara hemma under de här tre veckorna (åker utomlands en vecka till vintern istället). I början av veckan ska det målas gavelspetsar .... mad.gif Det ser jag inte fram emot. Vi har högt till nock och får hyra lift och det är jag som får stå och måla eftersom min man inte klarar höjder. Men när det är avklarat så ser jag fram emot en underbar ledighet!

Ha det så bra själv! smile.gif
carol
Nä jag har bara fyra veckor, men jag lär nog inte bli lika aktiv efter det. Har bara dator på jobbet och efter semestern verkar det bli en hel del att göra här så jag hinner nog inte med att kolla in odla så mycket. sad.gif Förutom när jag måste ta reda på div vinterförvaringar o dy. biggrin.gif

Lycka till med gavelspetsarna rossi - avundas inte dig... wink.gif wacko.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon