Full version: Avregistrera mig
Ophelia
Har försökt att avregistrera mig från odla men det går inte. Har raderat mina uppgifter. Hur går jag vidare? Letat överallt.
Blomstertanten
Tror inte det går att avregistrera sig.

unsure.gif Varför vill du göra det ? Det är ju bara att låta bli att gå in om man har tröttnat.
Ophelia
CITAT (Ophelia @ 09-07-2005, 14:11)
Har försökt att avregistrera mig från odla men det går inte. Har raderat mina uppgifter. Hur går jag vidare? Letat överallt.

Snälla, snälla, snälla. sad.gif sad.gif sad.gif
Susanne i Linköping
Men varför vill du avregistrera dig? Är det för att slippa nyhetsbrevet? Det har i så fall inget med forumet att göra, det finns en länk i nyhetsbrevet där du kan säga upp det.
Anki på Öland

Löjligt, det är ju bara att låta bli att gå in på Odla om man inte vill vara här!
Anki
Reserv
Ophelia, ta ett djupt andetag.............. och skrik rakt ut ;DIN FÖRBANNADE JÄVLA GUBBJÄVEL; FAR DU ÄNDA IN ÅT HELVETE OCH KOM ALDRIG MER IGEN!!!! Pusta sen ut och känn vilken befrielse tongue.gif Kom igen nu, vi glömmer allt och börjar om på ny kula. Eller ska jag sjunga för dig? rolleyes.gif Sudda sudda sudda sudda bort din sura min, sudda sudda sudda sudda bort din sura min, munnen den ska skratta å va´gla´munnen den ska sjunga trallala............kom igen nu då, sjung me´vet ja. tongue.gif Jag gillar juh dig ändå wub.gif
Reserv
Ophelia, jag har öppnat mitt PM för dig igen, så du kan skicka nåt dit om du har lust. Har du bytt användarnamn så kanske du inte läser mina PM om jag skickar till dig, snälla, hör av dig, jag är egentligen en ganska juste "gubbjävel" rolleyes.gif wub.gif

Ni andra som läser, det här är ingen kontaktannons om det var det ni trodde, vi har bara haft lite hårda meningsskiljaktigheter, dumma såna också. sad.gif
Jill-Ulrika
CITAT (Anki på Öland @ 10-07-2005, 10:29)

Löjligt, det är ju bara att låta bli att gå in på Odla om man inte vill vara här!
Anki

Det är väl inte löjligt att vilja veta hur man avregistrerar sig?!? Att frågan ställs är inte så konstig, I vissa forum finns en knapp för att avsluta och ta bort sin registrering. Visst kan det bara vara att sluta logga in osv. men när man inte vet orsaken till att någon vill avregistrera sig kanske man inte ska börja med att kalla det löjligt utan ta reda på varför?

Hursomhelst, Ophelia om det är någon som trackasserar dig så anmäl det. I vissa forum brukar det finnas en knapp eller en e-post adress för att anmäla trakasserier men det verkar inte finnas här. unsure.gif
Blomstertanten
CITAT (Jill-Ulrika @ 18-07-2005, 15:33)
Hursomhelst, Ophelia om det är någon som trackasserar dig så anmäl det. I vissa forum brukar det finnas en knapp eller en e-post adress för att anmäla trakasserier men det verkar inte finnas här. :unsure

Det finns överst ! Titta på länken. Längst bort till höger om index står det forumansvariga !!

Odla
Jill-Ulrika
Anmäl här:med e-post till de forumansvariga
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon