yla
. rolleyes.gif
upp till kamp
Hur gör man för att få rörlig bild? tänkte lägga in en bild på en rörlig flagga.
Aqvakul
Ska den vara röd?
*Stintan*
Man får skapa en rörlig bild i något bildprogram t.ex photoshop och sen lägga in den. Dock är jag osäker på om det är tillåtet med propaganda här då detta är ett trägårdsforum,
Pjater
CITAT (Stintan43 @ 19-11-2007, 19:37) *
Man får skapa en rörlig bild i något bildprogram t.ex photoshop och sen lägga in den. Dock är jag osäker på om det är tillåtet med propaganda här då detta är ett trägårdsforum,

60x50 pixlar e det väl och 70kb, jaja du ser det där du väljer bilder tongue.gif
Tezzla
*suck*
Kathy
CITAT (oldwolfie @ 05-11-2002, 18:14) *
. rolleyes.gif

Jag hänger inte med.....tyvärr. wub.gif
Felicia
CITAT (Kathy @ 19-11-2007, 21:05) *
Jag hänger inte med.....tyvärr. wub.gif

Tack Kathy, då är jag inte ensam giggle.gif
Anma
. rolleyes.gif

Inte jag heller.. Sen är det lite konstigt att ylas gamla namn blir i citatet istället för yla?? Ska citera mig själv och kolla hur det är med mig. confused.gif

CITAT (Anma @ 19-11-2007, 21:12) *
Inte jag heller.. Sen är det lite konstigt att ylas gamla namn blir i citatet istället för yla?? Ska citera mig själv och kolla hur det är med mig. confused.gif

Här var det nya namnet... blink.gif
Tezzla
Pjaters bild provocerar mig. Men jag antar att det är syftet också. Trams!
Kathy
CITAT (Tezzla @ 19-11-2007, 21:14) *

Trams? Men...det är ju Yla som startade tråden?

Jag gissar att det förs diskussioner i någon annan tråd om något annat. coolgleam.gif
Berith
Yla startade tråden 5 november 2002 - alltså för fem år sen.

Jag är så glad att Stig fick komma tillbaka till ICA! yahoo.gif
aanderss
ica stigs ersättare bor 1 mil i från mig
Kathy
CITAT (Berith @ 19-11-2007, 21:39) *
Yla startade tråden 5 november 2002 - alltså för fem år sen.

Ahaaaaaaaaa..........nu tändes det ett liljeholmens.
Pjater
CITAT (Tezzla @ 19-11-2007, 21:14) *

Har försökt byta på alla bilder, men ska nog funka nu , förlåt, men det e min avatar =D

Edit: det gjorde det inte , hmm?
Tezzla
CITAT (Pjater @ 19-11-2007, 22:38) *
Har försökt byta på alla bilder, men ska nog funka nu , förlåt, men det e min avatar =D

Edit: det gjorde det inte , hmm?

Det är inte din avatar jag tänker på...
Pjater
CITAT (Tezzla @ 19-11-2007, 22:39) *
Det är inte din avatar jag tänker på...

Alltså den nederst e min nya avatar, på alla forum, så den blev inställnigarna trodde jag hade det fixat, men det blev den ändå, sorry om jag gjort nåt <<<<<<<<....
Betty
CITAT (Berith @ 19-11-2007, 21:39) *
.../
Jag är så glad att Stig fick komma tillbaka till ICA! yahoo.gif

Jaaa, det är jag med!!!
Vilken fantasi de har de där reklammakarna - Stig som Gandalf! rotfl.gif
pejori
ICA utan stig är ju inget kul.... thumbdown.gif
nu är ordningen återställd giggle.gif
Berith
CITAT (Betty @ 19-11-2007, 23:09) *
Jaaa, det är jag med!!!
Vilken fantasi de har de där reklammakarna - Stig som Gandalf! rotfl.gif

Gandalf jaa.... Hade jag ingen aning om att det var, och har ingen aning om vem det är heller slap.gif men visst fanns det nån här som hette nåt sånt? "xxx med Gandalf"? Eller kanske "Gandalfs matte"? g.gif
Betty
Berith; du tänker på Anna (hon med Gandalf) ...länge sen hon var aktiv här på forumet.
Gandalf-fakta och Gandalf-bild
yla
. rolleyes.gif

om ingen fattar nåt så kan de va så att eftersom jag aldrig fick nåt svar då för fem årsedan så tog jag kanske bort de ,,, va de nu va som va kul hahahah
NU minsann går de bra o svara angel_not.gif
Krolliljan
CITAT (yla @ 20-11-2007, 11:36) *
om ingen fattar nåt så kan de va så att eftersom jag aldrig fick nåt svar då för fem årsedan så tog jag kanske bort de ,,, va de nu va som va kul hahahah
NU minsann går de bra o svara angel_not.gif

Då är inte hoppet ute om man inte fått svar på ngn fråga då. naughty.gif giggle.gif
Betty
Problemet är väl bara det att man hinner glömma vad det var man frågade om... whist.gif
yla
precisamento

så nu kan ni svara vad ni vill de går så bra
för jag minns inget wub.gif
Felicia
Men va praktiskt, då behöver jag ju inte känna mig dum längre för inget vet egentligen vad det är frågan om laugh.gif
Berith
CITAT (Betty @ 20-11-2007, 11:19) *
Berith; du tänker på Anna (hon med Gandalf) ...länge sen hon var aktiv här på forumet.
Gandalf-fakta och Gandalf-bild

Ahaaa! yes.gif Så var det ju, Anna hette hon. Kanske att hon finns här i annat namn?

Och det syntes ju tydligt att det var Stig på sista bilden. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon