Snöflinga
Om inte, kolla in de kommande filmerna av honom .......

Badjävlar, potatishandlarn m.fl. Synd att inte hela produktionen sänds. t.ex. Den tatuerade änkan och den med änkemannen med hustrun i urnan tongue.gif
Eva i Skåne
Visst har han gjort många höjdare.
Jag skulle också kunna tänka mig att se alla.

Min favorit är nog den med mjölkbordet och snöplogen smile.gif
SannaLasso
Jag vill särskilt gärna se om Den tatuerade änkan och Kunglig toilette (toalett?).

Den med änkemannen med hustrun i urnan känner jag inte till. Om det inte är Molin som gjort filmen"Glädjekällan" (eller vad det var för källa) - den där Sven Lindberg bär omkring sin fru i en urna? Det gjordes väl några uppföljare till den också? Göran Stangerz var också med i de filmerna.
*Felix matte*
Dem ser jag gärna om biggrin.gif ... ska de gå på SVT?
forsta
"Glädjekällan" är Richard Hoberts film och ingår i hans filmserie om de 7 dödssynderna.
*Felix matte*
Ser och spelar samtidigt in Badjävlar biggrin.gif
Eva i Skåne
Ikväll skulle jag gärna velat sett "Saxofonhallicken"

men eftersom jag så sällan är intresserad av något som går på tv så har jag visst ingen talan blink.gif
så här är det Gudfadern hela kvällen sad.gif

Visserligen har jag sett Saxofonhallicken flera gånger, men Lars Molin tål att se i repris smile.gif
zaaritha
L.M. Träffar så rätt med sina alster!
*Felix matte*
den såg maken... och jag små snuttar av tongue.gif

Eva... du får skaffa dig en egen TV... Gudfadern har jag inte och vill inte se mad.gif
zaaritha
Varför ej se "Gudfadern"--det är faktiskt en bra film! Fast--jag ej är intresserad av maffian, så tycker jag skådespelarna är väldigt bra!!
*Felix matte*
CITAT (zaaritha @ 31-07-2005, 23:02)
Varför ej se "Gudfadern"--det är faktiskt en bra film! Fast--jag ej är intresserad av maffian, så tycker jag skådespelarna är väldigt bra!!

Överhuvudtaget så ids jag inte se "påhittade" filmer.
Ser mest dokumentärer och nyhetsprogram.. och naturprogram också förståss wub.gif
Eva i Skåne
Jag klarar inte att sitta stilla framför tvn i fyra (!!!) timmar. Så lång är visst kvällens del av Gudfadern.
Om jag inte somnar under första timmen så börjar det krypa i kroppen och jag går ändå ifrån filmen

Antagligen på grund av mitt bristande intresse
för när jag sitter här vid datorn så varken somnar jag eller får krypningar i kroppen rolleyes.gif
zaaritha
Ja--bristande intresse; kan vi ju alla ha!
Tycker bara att skådisarna är så bra!!
*Felix matte*
CITAT (Eva i Skåne @ 31-07-2005, 23:11)
för när jag sitter här vid datorn så varken somnar jag eller får krypningar i kroppen  :rolleyes:

är väl mest troligt beroende på alla spännande inlägg här på Odla.nu forum laugh.gif
bikiv
CITAT (Eva i Skåne @ 31-07-2005, 22:56)
Ikväll skulle jag gärna velat sett "Saxofonhallicken"

men eftersom jag så sällan är intresserad av något som går på tv så har jag visst ingen talan blink.gif
så här är det Gudfadern hela kvällen sad.gif

Visserligen har jag sett Saxofonhallicken flera gånger, men Lars Molin tål att se i repris smile.gif

Jag såg den i kväll igen! *ler* Helt underbar! L. M. överträffar allt!
Magdis
Lars Molin är underbar! Allra mest ser jag fram emot Fläskfarmen som sänds den 17 augusti. Den måste ni se!
bikiv
CITAT (Eva i Skåne @ 31-07-2005, 23:11)
Jag klarar inte att sitta stilla framför tvn i fyra (!!!) timmar. Så lång är visst kvällens del av Gudfadern.
Om jag inte somnar under första timmen så börjar det krypa i kroppen och jag går ändå ifrån filmen

Antagligen på grund av mitt bristande intresse
för när jag sitter här vid datorn så varken somnar jag eller får krypningar i kroppen rolleyes.gif

Skönt att höra att fler än jag inte klarar TV-tittande utan att somna! "Klarinetthalliken", tidigare ikväll gick bra, men så var jag ju intresserad oxå!
Hade jag tittat på Gudfadern (är väl inte slut ännu) skulle jag säkert sovit med "hängande" huvud för länge sedan!
zaaritha
Felix matte: vaddå påhittade filmer?
Maffian finns o har funnits i alla år!
farbror B
och filmen om mjölkpallen! och tre kärlekar, och badjävlar och...

Molin var ett geni!
*Felix matte*
CITAT (zaaritha @ 01-08-2005, 00:22)
Felix matte: vaddå påhittade filmer?
Maffian finns o har funnits i alla år!

alltså... jag menade filmer som inte är dokumentärer.

och... till o med jag vet att maffian finns tongue.gif
Bettson
Säger bara en sak, Potatishandlaren. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Snöflinga
YES laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon