Full version: Vinn en grävman!
Caprice
Kan väl vara praktiskt att få lite hjälp om man håller på med ett större projekt i trädgården...

Tycker det är en rolig och udda tävling..

Expressen

Jag som själv just grävt ur för dammen... mad.gif
Lars-Olof Arvids
Kul idé! I Stenungsund är grävmän en sällsynthet - trädgårdsgruppen "Grävarna" har bara TVÅ manliga medlemmar (ibland kallade "grävlingar") varav jag är den ena! biggrin.gif

Olle
Anma
Tack för tipset! Nu är det bara att hålla tummarna på att man vinner... rolleyes.gif
SaraS
Jag har min alldelens egna grävman! Fungerar även som såman, städman, diskman och matlagningsman.
Ophelia
Nice!! Nu ska jag bara hitta någonstans där de kan gräva biggrin.gif
shiva
CITAT (Ophelia @ 14-07-2005, 21:55)
Nice!! Nu ska jag bara hitta någonstans där de kan gräva biggrin.gif

Du får ta hit grabbarna och gräva i min trädgård såklart! smile.gif
netaave
Jag skulle behöva en "gardener" tongue.gif
Smedsborg
Dom såg ju rätt bra ut allihop tongue.gif

Kan en bra motivering lyda... Jag behöver förbättra utsikten?!! biggrin.gif ohmy.gif laugh.gif

Kan mycket väl tänka mig att tillbringa en dag studerandes dessa män grävade fram en tjusig bäck i trädgården. rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif

Gillar att se andra arbeta... Särskilt om jag själv kan sitta i skuggan o se på ( i 30 graders värme). ohmy.gif

Ett önsketänkande från en som jobbar o renoverar o flyttar o har trädgårdsplaner samtidigt.... blink.gif wacko.gif laugh.gif

Och VÄRMESLAG...... unsure.gif
Ophelia
CITAT (shiva @ 14-07-2005, 22:46)
Nice!! Nu ska jag bara hitta någonstans där de kan gräva  :D

Men hallå!! Kan inte DU gräva så kan jag hjälpa dig (typ genom att titta på och komma med muntra kommentarer). biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif wub.gif
shiva
CITAT (Ophelia @ 15-07-2005, 06:32)
Nice!! Nu ska jag bara hitta någonstans där de kan gräva  :D

Men hallå!! Kan inte DU gräva så kan jag hjälpa dig (typ genom att titta på och komma med muntra kommentarer). biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif wub.gif

Hördu dudu, ska Du bara titta på när jag gräver och dessutom vara lustigkurre och skoja när jag slår på arslet i leran?
Okej då, det får Du väll. Jag bjuder på det om jag får kladdkaka sedan. tongue.gif

Magnus wub.gif
Ophelia
CITAT (shiva @ 16-07-2005, 02:01)
CITAT (Ophelia @ 15-07-2005, 06:32)
Nice!! Nu ska jag bara hitta någonstans där de kan gräva  biggrin.gif

Hördu dudu, ska Du bara titta på när jag gräver och dessutom vara lustigkurre och skoja när jag slår på arslet i leran?
Okej då, det får Du väll. Jag bjuder på det om jag får kladdkaka sedan. tongue.gif

Magnus wub.gif

Om du bara visste hur arbetssamt det är att vara coach och hålla stämningen på topp! biggrin.gif
Självklart ska jag inte skratta åt dig när du trillar, jag ska bara le mycket i smyg laugh.gif
Givetvis så ska jag bjuda dig på kladdkaka efteråt. Jag kan nog bjuda på mer än så. biggrin.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon