yla
Maria i Helsingborg
följa john?
wolkenkrabber
är det inte dem som vänder ut och in på sig så det ser ut som en jäkla sörja sedan viker dem ihop sig fint när hela proseduren är klar?
amaira
CITAT (wolkenkrabber @ 15-07-2005, 00:59)
är det inte dem som vänder ut och in på sig så det ser ut som en jäkla sörja sedan viker dem ihop sig fint när hela proseduren är klar?

Det där var en fin och exakt beskrivning laugh.gif laugh.gif .
yla
jaa fast de e sina grejer dom viker ut här lite bilder på den svarta snigelns parning
Maria i Helsingborg
Åh, fy för den lede *ryyyyyyyser*. Vad skulle jag inne på denna tråden att göra!? wacko.gif
Gårdagens titt resulterade i mass-snigel-invasion-mardröm, hur ska jag våga somna ikväll? blink.gif
yla
CITAT (Maria i Helsingborg @ 15-07-2005, 10:01)
Åh, fy för den lede *ryyyyyyyser*. Vad skulle jag inne på denna tråden att göra!? wacko.gif
Gårdagens titt resulterade i mass-snigel-invasion-mardröm, hur ska jag våga somna ikväll? blink.gif

ojsan felåt tongue.gif
men du får gå ut o krossa några idag så ska du se de blir bra laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Maria i Helsingborg
CITAT
men du får gå ut o krossa några idag så ska du se de blir bra

Saken är ju den att vi inga har och jag vill INTE, ALDRIG och NÅGONSIN se några!!!!! unsure.gif rolleyes.gif
yla
CITAT (Maria i Helsingborg @ 15-07-2005, 10:15)
CITAT
men du får gå ut o krossa några idag så ska du se de blir bra

Saken är ju den att vi inga har och jag vill INTE, ALDRIG och NÅGONSIN se några!!!!! unsure.gif rolleyes.gif

härligt alldeles jättebra ju
o du bor ju bra där på kanten så dom hittar dej nog inte
jag håller tummarna för att dom håller sej borta från din fina trädgård
smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon