Full version: Åska
rabalder
Vilken jävla smäll!!! tänker på Jönssonligan
Vägen blev en sjö, telefonen den ena som inte var urdragen gick sönder1 Nya bärbara..
Reserv
Var glad du att det inte var värre än en bärbar telefon. Förra året när det vart ett sånt där sjuhelvetes åskväder så vart jag av med både datorn och videon, numera åker sladarna ut med en jädra fart så fort det börjar mullra. huh.gif
rabalder
Jag är jätteglad idag för allt möjligt! huset står kvar. Katten börjar intressera sig för hanen, så jag får söta små ungar till hösten. Jag har tingat en chinchilla perser! nu väntar en varm macka!
God afton!
Fialotta
Skicka inte hit åskan bara...livrädd för sånt elände...har oxå blivit av med bärbar telefon och modem på den tiden jag hade sånt...kontakter åker ur här oxå med blixtens hastighet smile.gif
Madeleine1
Jisses vilket väder. Men nu är det över "precis som om ingenting hänt". Det åskade, ösregnade och blåste så det såg ut som om träden tänkte ge vika. Wow! wub.gif
Undrar hur mycket regn som kom. Har ingen regnmätare i år...
Snöflinga
Jag bara satt på min balkong och njöt till långt inpå natten, det var häftigt med skyfall och blixtar med påföljande dunder
tongue.gif

Precis vad som behövdes, nu kan man andas igen rolleyes.gif
Fenja
CITAT (Snöflinga @ 17-07-2005, 22:57)
Jag bara satt på min balkong och njöt till långt inpå natten, det var häftigt med skyfall och blixtar med påföljande dunder
tongue.gif

Precis vad som behövdes, nu kan man andas igen rolleyes.gif

Så gör jag med, ju närmare, desto bättre! biggrin.gif Vi har fått massor med regn både i går och idag, det är kanon!
Mvh
Fenja
HippieSpellan
härligt härligt, vi hade i lördags, men ingen åska eller så..

Visst har datorer och telefoner slagits ner nån gång, men inte värre än att man kan laga dem, man är väl händig ; )

De har iallafall aldrig dött förrän åtminstone 4 eller 6 gången
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon