wolkenkrabber
dröm eller tillbaka, dröm er bort, minns, ha en trevligt kväll, och kolla på 80's night i SVT 2

smile.gif
Fialotta
Japp...kommer sitta som klistrad smile.gif tongue.gif
wolkenkrabber
CITAT (maudan @ 16-07-2005, 19:54)
Japp...kommer sitta som klistrad smile.gif tongue.gif

trevligt, jag har börjat värma upp med lite nik kershaw sleep.gif
pimpim
Vill också se, men ondskan går på tv 1000 nordic kl 21, så blir nog att jag ser den först. Har inte sett den.
wolkenkrabber
CITAT (pimpim @ 16-07-2005, 20:08)
Vill också se, men ondskan går på tv 1000 nordic kl 21, så blir nog att jag ser den först. Har inte sett den.

kolla i tv tidningen filmen lär gå igen om en vecka eller två smile.gif
yenny
Det lät kul! det ska jag också spana in biggrin.gif
pimpim
CITAT (wolkenkrabber @ 16-07-2005, 20:09)
CITAT (pimpim @ 16-07-2005, 20:08)

kolla i tv tidningen filmen lär gå igen om en vecka eller två smile.gif

Jo, det är sant, men det ser mest ut att vara nattetid.
Boxer
Jösses! vilken nostalgitripp laugh.gif Jag kommer säkert upp i högvarv.

*Tar på mig mina chockrosa benvärmare, nitarmbandet och de stentvättade jeansen. Tuperar pudelpermanenten och värmer upp med några vågade steg till "Notorious"*
CarMa
Klart man ska titta på det...
Kolla in denna sidan för lite mer nostalgi...
violina
Har visat ungarna vilken snygg frissa jag hade och de har inte slutat skratta ännu. sad.gif Kan väl tycka nu att frisyren kanske var lite väl hög och stor om man säger så. Men just då var det skitsnyggt. rolleyes.gif För att inte tala om axelvaddar och cykelbyxor. Herregud! blink.gif Hade inte gått utanför dörren sådär idag.
wolkenkrabber
ÄH ta kort på dina ungar idag och visa det för deras barn när de väl har fått! jag är 80talist så jag minns inte ett piss från 80talet men ja tycker att det var ett häftigt årtionde!
yenny
CITAT (CarMa @ 16-07-2005, 21:13)
Klart man ska titta på det...
Kolla in   denna sidan för lite mer nostalgi...

Ja den sidan är jättekul biggrin.gif verkligen nostalgi det med!
pejori
CITAT (violina @ 16-07-2005, 21:38)
Har visat ungarna vilken snygg frissa jag hade och de har inte slutat skratta ännu. sad.gif Kan väl tycka nu att frisyren kanske var lite väl hög och stor om man säger så. Men just då var det skitsnyggt. rolleyes.gif För att inte tala om axelvaddar och cykelbyxor. Herregud! blink.gif Hade inte gått utanför dörren sådär idag.

det värsta är, att när man äntligen glömt eländet, så kommer det TILLBAKA!!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif wink.gif
Hannele
Sonen, född -88, sitter fastklistrad framför tv:n och njuter,
han har fixat käk, som ska räcka hela natten.
Vi gamlingar lägger väl oss i småtimmarna och lyssnar från sängen. smile.gif
wolkenkrabber
CITAT (Hannele @ 16-07-2005, 23:24)
Sonen, född -88, sitter fastklistrad framför tv:n och njuter,
han har fixat käk, som ska räcka hela natten.
Vi gamlingar lägger väl oss i småtimmarna och lyssnar från sängen. smile.gif

snacka om likhet jag är -88 jag har laddat upp med dricka och saker jag kan knapara på så att jag kan sitta här hela natten utan avbrott, vill inte missa något, gillar han 80tals musik kan du tipsa han om www.club977.com det är en ypperst bra 80tals internetradiokanal, även om den kan vara ganska mainstream
Caprice
CITAT (violina @ 16-07-2005, 21:38)

Usch, jag skrattar igenkännande...

Skipants och pumps, jättehögt hår (man böjde sig framåt så mycket det gick och sprejade nästan en hel flaska) och en rosa kort kavaj med axelvaddar, så var man jättesnygg... ohmy.gif blink.gif
brittmarie
Sitter också framför tv:n och blir lite nostalgisk. Fast jag hade inte så mycket tid över att fixa till håret med en massa hårspray. Gick med magen i vädret 3 gånger under 80-talet, så med 3 barn inom 5 år så hanns inte så mycket annat med. Fast kul var det. rolleyes.gif
En annan sak som även är roligt är att jag upplevde Europe på väldigt nära håll, de fanns i min bekantskapskrets. Och nu är det en annan grupp som spelar 80-tals rock som finns i min närhet, nämligen Crash Diet. Allting kommer tydligen tillbaka bara man väntar.
Rossi
Jag och min man har suttit och spelat Alfapet och haft TV:n på. Oj, vilken nostalgitripp!

Den enda som har samma frissa nu som då verkar vara Robert Wells.....
wolkenkrabber
fy f-n vad Depeche mode ä'r bra har alltid gillat dem o denna vidoe som nyss var är UNDERBAR biggrin.gif
wolkenkrabber
nå? vad tyckte ni? orkade ni sitta upp hela tiden? jag råkade slockna i slutet av duran duran och vakanade när michael jacksson började, så jag missade Tina Turner
Fialotta
Halloj...jag orkade inte heller se hela...Tina Turner väntade jag på men missade...det va så mycke annat snack emellan så jag tröttnade, men det jag såg va ju gamla minnen som poppade upp, vad man gjorde när den o den biten va poppis smile.gif
estet
Åh vad mycket bra musik!
Somnade till Depeche Mode och steg upp till slutet av Tina T då jag satte på inspelning, för sen kom ju Queen wub.gif men då var jag på väg till jobbet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon