Full version: I natt drar vi
netaave
Åker till Dalarna en vecka, ska upp på dansbandsveckan och Orsayran.

Jag kunde mått bättre och kommer nog inte orka så mycket dans, men känner att det ska bli skönt med luftombyte och jag ska verkligen ha semester, ska inte koka så mycket som ett ägg och inte diska så mycket som en tesked en gång.
Vi är 6 familjer som åker, alla är vi vänner sen ungdomen, ska bli så himla kul. rolleyes.gif
wolkenkrabber
låter rejält trevligt och avslappnande, hoppas ni får tur med vädret smile.gif
lisselbo
Låter härligt att få komma iväg, själva blir vi nog hemma med undantag för ev dagsutflykter.
Hoppas som sagt var att ni får tur med vädret.
Bjäbban
Med tanke på alla tråkigheter...så hoppas jag också att det blir en rigtigt härlig semester, det är dig väl unt! wub.gif
Snöflinga
Hadesåbra smile.gif Njut och visst är det skönt att ha vänner wub.gif
netaave
CITAT (Snöflinga @ 17-07-2005, 22:39)
Hadesåbra smile.gif Njut och visst är det skönt att ha vänner wub.gif

Ja utan dom hade jag inte överlevt, nu ska vi bara stänga av datorn och ta en språngfika sen åker vi! biggrin.gif
amaira
Jaha, nu är ni redan borta biggrin.gif. Önskar i alla fall att ni får en välförunt semester!!! wub.gif wub.gif
Sulawesii
Håller tummarna för att netaave kommer att dansa sig träningsvärkig! smile.gif
netaave
CITAT (Sulawesii @ 18-07-2005, 19:18)

Hur kunde du veta det? biggrin.gif
Har haft en otrolig vecka där uppe, vi har bott uppe i Sälen på högfjällshotellet där vi brukar vara på vintrarna, kul att se hur det ser ut på sommaren.
Arrangemangen uppe i Malung är fantastiska dans varje kväll på 4 banor, och på varje bana spelar två orkestrar non stop, en del varannan låt, då blir det bäst stämning, och en del varannan timme.
Varje efermiddag har det varit gratis underhållning 12-17 i en park i centrala Malung av dansband som verkligen ansträngt sig , spelat sketcher varvat med musik och haft en massa tok för sig, det blandat med en del kända artister.
Jag har aldrig upplevt en sådan folkfest, går omkring på små moln!

Vädret har varit så där, när vi var på Orsayran i onsdags så öppnade sig himlen vid 21-tiden så då var det bara att ge upp, men då hade vi varit där sen 18, så vi var rätt nöjda ändå.

Men borta bra men hemma bäst, nu är det skönt att vara tillbaka, här har varit ett förskräckligt oväder så det finns lite att göra i trädgården i morgon. tongue.gif
Tesa
Va gott att höra att ni haft det bra...det behövde ni så väl...
brittmarie
Det låter som ni haft en riktig toppenvecka. Det var ni värda. Hade själv gärna varit där men min semester börjar inte förrän på måndag. Hoppas att träningsvärken inte gör alltför ont, även om du har ställt till med den själv. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
netaave
Träningsvärken står jag ut med, har också betydligt sämre flås efter den pärs jag varit med om. Har dock tagit det relativt lugnt och inte överansträngt mig. Bara att vara där och promenera runt i lite lugnare låtar har gjort mig gott. Skönt att vara på banan igen! biggrin.gif
Sulawesii
CITAT (netaave @ 23-07-2005, 22:07)
CITAT (Sulawesii @ 18-07-2005, 19:18)

Hur kunde du veta det? biggrin.gif

Härligt smile.gif !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon