Full version: Fruktsallad :)
Fialotta
Spel

3 i rad eller fyra i rad...spelet går upp i olika nivåer och fler frukter tillkommer ju högre upp man kommer i nivå smile.gif
yenny
jahapp... då har man nått mer galet att fastna framför då... biggrin.gif laugh.gif wacko.gif rolleyes.gif wub.gif
Fialotta
CITAT (yenny @ 19-07-2005, 16:50)
jahapp... då har man nått mer galet att fastna framför då... biggrin.gif laugh.gif wacko.gif rolleyes.gif wub.gif

laugh.gif tongue.gif laugh.gif Ifall det regnar tänkte jag tongue.gif
yenny
CITAT (maudan @ 19-07-2005, 18:07)
jahapp... då har man nått mer galet att fastna framför då... biggrin.gif  :lol:  :wacko:  :rolleyes:  :wub:

ja man vet ju inte hur vädret tänker ha det framöver smile.gif

Det här spelet går det i alla fall lite bättre för mej.... blommorna blir jag bara galen på (fast jag klarade 102 där nu i alla fall)
Fialotta
CITAT (yenny @ 19-07-2005, 18:20)
CITAT (maudan @ 19-07-2005, 18:07)
jahapp... då har man nått mer galet att fastna framför då... biggrin.gif  laugh.gif  wacko.gif  rolleyes.gif  wub.gif

ja man vet ju inte hur vädret tänker ha det framöver smile.gif

Det här spelet går det i alla fall lite bättre för mej.... blommorna blir jag bara galen på (fast jag klarade 102 där nu i alla fall)

Då är du bättre än vad jag är...får krupp på slutet när det inte är nån ide att flytta dom sista blommorna...tur det inte är så i IRL tongue.gif
Snöflinga
Hejochå va skoj, 1831 points tongue.gif
HippieSpellan
haha vad skojjigt, hade halva glaset fullt och sen gick alla frukter automatiskt så det blev ny lvl..
Ewa L
Ett spel i min smak!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon