gammelnalle
JAG TOG fel på NÄR tv-programmet SOUL DEEP skulle gå... TRODDE det var kl 21 (dvs NU..)

MEN SÅ VAR DET kl 20:00.....

usch vad jag är för.... lessen.......
sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif

hoppas det går i repris...

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=38146

nalle
råse-marie
Oj va synd att du missade det kul och intressant sad.gif men vem vet det kan gå i repris jag har tyvärr inte tidningen så jag kan kollla just nu.
Maria i Helsingborg
Ja du.......det var som när jag skrev upp Gröna Rum 20.00 på blackboarden i köket och sessan ändrade det till 21.00.........det gick i repris - tur för sessan!
Kanske annars ngn i bekantskapskretsen som spelat in? *hoppas för husfridens skull* sleep.gif biggrin.gif
Biggan_
Stackars nalle sad.gif
Men det kommer kanske i repris. Är ju mycket repriser nu på sommaren rolleyes.gif
zaaritha
Har spelat in på band! Så--för en massa pengar, kan du få ta bandet, se´n!!!! tongue.gif
gammelnalle
CITAT (zaaritha @ 23-07-2005, 21:25)
Har spelat in på band! Så--för en massa pengar, kan du få ta bandet, se´n!!!! tongue.gif

OM det inte går i repris så låter DET bra!!!

b
zaaritha
Tja, hur mycket bjuder du?? smile.gif
Tesa
jaa...inte vet jag vad det var för program..(jag missar det mesta..)...men EN SAK vet jag...
...och det är...att det är inte bra att bli så där arg, gammelnalle...lugn och fin nu... wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon