Full version: Hate that frog
Fröis
Min kille hittade ett "hate that frog" på nätet. Man ska skjuta iväg grodan i "crazy frog"så långt man kan.
Jag provade och blev fast...någon som testat?
Mitt rekord är 92,5
prova här:
http://ebcontent.com/hatethatfrog.swf tongue.gif
Reserv
Har precis suttit med "kul spel när det regnar" en bit längre ner på småprat, 96 grejade jag men föredrar rabatten tongue.gif där har jag 289 som bäst.
zaaritha
Inte så värst kul..........
Betty
CITAT (Reserv @ 23-07-2005, 23:29)
men föredrar rabatten tongue.gif där har jag 289 som bäst.

289 !!! Hur 17 bär man sig åt för att få så höga poäng??? Själv kommer jag inte över 100 p hur jag än försöker... wacko.gif
zaaritha
Gäsp!! sad.gif
Fialotta
CITAT (Reserv @ 23-07-2005, 23:29)
Har precis suttit med "kul spel när det regnar" en bit längre ner på småprat, 96 grejade jag men föredrar rabatten tongue.gif där har jag 289 som bäst.

289...hur gör du ohmy.gif det hinner man ju inte unsure.gif
Reserv
Hur jag hinner och hur jag bär mig åt? unsure.gif huh.gif Jopp, man skriver mindre på odla och lägger rabatter utav bara faen istället, jag är snart utbildad trädgårdsmästare ja. tongue.gif
renate
91 som bäst efter lite övning.
yenny
okej... det där var riktigt sjukt wacko.gif biggrin.gif laugh.gif

men sådär en 64 fick jag. håller mej nog också till blommorna, fast jag bara kommer strax över 100.
Fröis
ja, svårt att få över det.. har inte kommit på knepet än. Ser det mest som tur. Kul spel för hela familjen, mitt bonusbarn som är 7 år fick 92!
Fröis
CITAT (yenny @ 23-07-2005, 23:54)
okej... det där var riktigt sjukt wacko.gif biggrin.gif laugh.gif

men sådär en 64 fick jag. håller mej nog också till blommorna, fast jag bara kommer strax över 100.

hm.. hänger inte riktigt med. Vad ger poäng på blommor?
yenny
CITAT (Fröis @ 23-07-2005, 23:57)
CITAT (yenny @ 23-07-2005, 23:54)
okej... det där var riktigt sjukt wacko.gif  :D  :lol:

hm.. hänger inte riktigt med. Vad ger poäng på blommor?

Jag syftade på rabattspelet:

http://www.miniclip.com/bloominggardens.htm
Fröis
ok.. då e jag med. Povade en gång men fattade inte så mycket. Fick 10p!
Får prova imorgon när jag e lite piggare rolleyes.gif
yenny
CITAT (Fröis @ 24-07-2005, 00:24)
ok.. då e jag med. Povade en gång men fattade inte så mycket. Fick 10p!
Får prova imorgon när jag e lite piggare rolleyes.gif

Det var lite knepigt innan man kopplade smile.gif
Man ska ha 5 eller fler i rad och så måste det vara fri väg fram till det ställe man vil plantera em blomma.
Maria i Helsingborg
CITAT
Man ska ha 5 eller fler i rad och så måste det vara fri väg fram till det ställe man vil plantera em blomma.

.......och planera sina drag (planteringar) så att man inte behöver flytta i onödan. 335 som bäst ........hur man får upp emot 1000 begriper inte jag wink.gif
Betty
Sent igår kväll lyckades jag med att få 213 poäng! biggrin.gif Tycker det är något lättare att få höga poäng om man lägger blommorna diagonalt... unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon