Full version: Go´natt
zaaritha
Ingen vaken som vill diskutera?
Jag får väl lägga av då o ta hand om grinig karl o hund!
Fröis
oj. varför e han grinig? ohmy.gif då vill man inte lägga sig..
zaaritha
Han är grinig för att det regnat hela dagen!
Fröis
ja, vem blir inte det.
Men jag har kommit fram till att vädret blir inte bättre för det.
Konstigt med sommarvädret. Är det soligt och varmt blir man trött,grinig och orkar inte göra nånting. Är det regnigt och grått blir man också trött och grinig, vill inte göra nånting. unsure.gif
zaaritha
Precis!! rolleyes.gif
Fröis
nä ska nog också ta o lägga mig.. min "gubbe" ligger och sover på soffan. Frågan är om man ska väcka honom.. tongue.gif
ninnisky
Tror också det är dags att lägga mig.... ska upp i ottan (före kl 0900) och har ingen som väcker mig.... maken ville stanna kvar på landet, trots det tråkiga vädret huh.gif huh.gif

Ska till medeltidsdagarna på Bohus fästning i morgon. Barnbarnet ska vara med i en dräkttävling, så det gäller att vara på plats och gratta när hon vinner biggrin.gif wub.gif biggrin.gif
labarradepan
jag är vaken.. är ni?
Reserv
Odla borde ha en chat för nattugglor. Det händer inget på forumet på kvällen/natten, utan man sitter och kollar och kollar, på samma sida hela tiden. Jag har gått med i flera chater senaste tiden, det är juh lika stendött där med, jag får sitta ensam överallt sad.gif . Är det nån som vet om det finns nån aktiv chat (gärna rumsren sån då), inte ogärna trädgårdsrelaterad? Två av dom jag gick med i var om trädgård, men medlemmarna där var juh inte aktiva så vad gör man? sad.gif huh.gif
zaaritha
Vi får väl bilda "nattugglor", då?!
Reserv
Det får bli nån annan natt gumman, nu ska jag ut och leta katt, så hon inte blir rävmat. Gonatt på er allesamman! wub.gif
labarradepan
ja det vore kanon att få folk lite mer vakna på natten.. *ler säg till när ni hittat nått bra ställe smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon