Tack snälla, rara alla.
Jo vi åkte till djursj. voven och jag .Jag med 39 i feber halvt medvetslös kändes det som. Och det regnade i ett iett.
Voven blev röntgat och flera provtagningar togs .Det är alltså juvertumörer. Den ena stort som ett hönsägg. Det kunde gå att operera om det inte hade spridits till lungorna (Misstänkt aggresiv Canser eftersom det vuxitså fort)och att övriga prover var ok.Det lilla kalaset gick på 2000. Idag ringde de och sa att proverna var bra ,och inga metastater i lungor. Så valet är att operera eller vänta på att hon blir sämre ,får mera besvär och då ta bort henne.
Det är ett fruktansvärd svårt val . Dels pengarna som vi inte har . Men det att se att hon kommer lida och ha ont är ju värre .
Detta ska ni veta är en otrolig klok och tillgiven liten pudel. Hon har varit till tröst och glädje många , många gånger .Särskild då vår son omkom i en bilolycka. Då vandrade hon från famn till famn och fick ta emot många tårar i sin päls .Men alltid lika tålig och förtående . Jag skulle kunna skriva en hel bok om den hunden.
Men vi har tagit beslutet att satsa på en operation kosta vad det kosta vill . Det kanske låter idiotiskt med en 16 års gammal hund , men ,men
Då har vi iallafall gjort vad vi kunnat.
Så på måndag morron bär det iväg . Så får vi se hur det går . Det är ju inte direkt lämlig tid med tanke på att det är röt månad nu .
Men det gick inte att vänta
Så, så är läget ...hoppfullt vill jag säga .
Så får tiden visa hur det går .
Och denna förbänade forkylnig den blir ju bara värre ,jag orkar knappt vara uppe alls. Och på lördag skall jag ha födelsedagkalas, hjälp orkar jag
med denna huvudvärk hals och öron likaså
Dundermedicin behövs!!!!!!!!
Tack igen alla för alla tankar och kramar de värmer
Kramar från mig och voven
hon tackar med för omtanken