Full version: Anonym
Berith
Kom just på att om man är inloggad anonymt och tar en tur till sitt album och sen tillbaka till indexsidan så är man inte anonym längre utan måste logga ut och sen in igen! huh.gif wink.gif
Berith
Jaha! Det händer tydligen också när man tar sej från gamla forumet och tillbaka hit!

Ingemar, varför blir det så?
Ingemar
Varför det händer när du besökt albumet begriper jag inte, vet inte om det är något som drabbar fler. Men i det gamla forumet gick det inte att vara anonym, så har du varit där och kommer tillbaks hit så är du inte anonym längre. Är inte säker på att det går att fixa, det är knepigt att få de olika lösningarna att dela på inställningarna.
Berith
Jaha! smile.gif

När jag upptäckte igår att jag inte längre var anonym var efter att jag varit i albumet - men jag kunde ju trillat ur av nån annan anledning!

Och att inte vara anonym efter besök i gamla forumet hade alltså sin förklaring. sleep.gif

Tack för hjälpen!
vitlöken
Är det så viktigt att vara anonym då?Det är ju inte precis statshemligheter vi diskuterar på sidan...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon