Annlo
Vi har verkligen njutit av att fara runt på en liten mini semester (Två nätter!) själva.

Barnen var hemma och det var ju inte det lättaste att förbereda sig mentalt på att åka iväg sad.gif Jag har haft riktig dödsångest och varit tvungen att prata med min bror (igen..) om att han tar hand om våra barn om något händer oss...

Men samtidigt så tror jag det är viktigt att bara vara själva ibland och detta är första gången på sex år som vi lämnar bort barnen så här länge rolleyes.gif

Och förhoppningsvis blir jag en piggare och gladare förälder ett tag nu!

Så ni må tro att vi njutit... biggrin.gif suttit länge och väl och fikat och ätit mat i lugn och ro!

Och så mycket vackert vi sett längs med vägen! Vilka vyer det är där uppe... Vi hade tur med vädret också, de hade ju lovat regn i massor men vi fick max tio droppar på oss annars regnade det när vi åt lunch laugh.gif

Här är en vy från Tällberg... wub.gif Tyvärr inte molnfritt, men man kan ju inte få allt!

Vilken pyttebild det blev huh.gif
Nåväl, vill ni se bättre finns den i albumet mitt!
Fenja
Du måste kopiera den stora bilden i albumet, då blir det så här:

Mvh
Fenja
Annlo
Aha... rolleyes.gif
Tackar... smile.gif
*Felix matte*
Ser ut som ni hade en riktigt fin resa... barnfri semester ger extra energi biggrin.gif wub.gif
men jag förstår din oro för barnen... sån har jag också varit
Inga från Närke
CITAT (Annlo @ 28-07-2005, 20:57)
Här är en vy från Tällberg... wub.gif  Tyvärr inte molnfritt, men man kan ju inte få allt!

Hej

Vill bara tipsa om en sak till er som lägger in bilder på era bilar och MC m.m.
Tänk på att redigera bort nummerskylten. Även om de flesta här är reko personer så kan det ju faktiskt komma in andra och läsa och visar ni för mycket är det lätt att hitta era riktiga namn och adresser.
Vi har ju lagt in lite bilder hur vi bor m.m. och någon ovälkommen påhälsning vill vi väl inte ha.

Ni verkar ju haft det skönt, det är bra att komma ifrån barnen även om det är för några dagar så ha inte dåligt samvete. Men jag vet hur det är när min dotter var liten. första natten kunde man inte sova för man låg och oroa sig eller tyckte det var tyst.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon