Full version: penseer
yla
mina vackra penseer på fjärde femte året i samma balja o självsådda dom blir bara sötare o sötare tycker jag
funderar över dom som slänger bort dom då dom blommat o ser lite gängliga ut ,,skulle inte jag kunna dom blir ju så söööta
eller hur?????????????????
zaaritha
Mina penseer får alltid fröa!
Kommer så vackra varianter.............
amaira
Riktigt charmfulla Oldwolfie. Mina penséer fröar inte av sig så mycket, de gånger jag köpt såna. Men mina violer gör. wub.gif
Sulawesii
Oh vad fina! Gillar verkligen penséer! Jag slänger inte heller iväg mina. I år hamnade de i grönsakslandet efter att ha blivit lite väl gängliga i sina krukor. Däremot låter jag dem inte fröa av sig. Är livrädd för avfröning smile.gif .
kristerh
Mina sprider sig oxså har inte köpt nya på flera år, men nya kommer ändå, och de blir mindre o mindre till storleken varje år.
krister
renate
Nu har jag tagit ner mina Pensékrukor från väggen,det ska ut i landet nu.I krukorna sätter jag Festuga glauca,blåsvingel det blir fint mot den röda husväggen.
zaaritha
De retarderar till styvmorsvioler--igen!
yla
CITAT (zaaritha @ 31-07-2005, 20:43)
De retarderar till styvmorsvioler--igen!

precis o de e de jag tycker blir såå fint ju
jag älskar dom rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon