Full version: 100 foton
*Felix matte*
Jag har fått erbjudande från Fujicolor att få framkalla 100 st digitalkort för endast 195 kr.
Någon som har beställt kort från Fujicolor... hur var kvalitén och tillkom det frakt- el andra avgifter?
norpan
Vi skickar alltid efter härifrån Önskefoto.
Är supernöjda när bilderna kommer. Så dom kan jag rekommendera.

// Norpan
Berith
Samma erbjudande finns hos en fotohandel här i stan, färdiga på 30 minuter om det inte är nån kö. Har tänkt att testa men inte kommit mej för än... rolleyes.gif
*Felix matte*
Ser ju ut som Önskefoto till o me är lite billigare biggrin.gif tack för tips!
*Felix matte*
CITAT (Berith @ 31-07-2005, 10:47)
Samma erbjudande finns hos en fotohandel här i stan, färdiga på 30 minuter om det inte är nån kö. Har tänkt att testa men inte kommit mej för än... rolleyes.gif

har inte sett erbjudanden här i stan... kanske för att jag så sällan är i trakterna där fotografer huserar tongue.gif laugh.gif ... får ta en tur och se i skyltfönstrena om där finns något lockande biggrin.gif
Annki
Jag har testat www.postfoto.se och är nöjd med både resultat och snabbhet. Mailade bilderna på söndagen, hade färdiga foton med faktura 30 dagar i brevlådan på onsdagen. Men de kanske inte är billigast? Det är Fujilabbet som kopierar på Supreme-papper.

Sen har jag fått tips om www.odenlab.se där man även kan lägga upp och förvara bilder man är rädd om.
labarradepan
jag tar åxå från postfoto.se .. nöjd med kvalitén o snabb leverans. Priset är okej med, kanske inte billigast som sagt var.
Keya
Jag har beställt från Kodak www. picturecenter.kodak2.de/phonehouse
Där kostar bilderna 1.50 plus frakt och beställningsavgift 24.75 + 18.75
Kvaliten har varit mkt bra och leverans efter ett par dagar
Eva i Skåne
Min dotter hade nyligen beställt och hade med sig ner på semestern.
Nåt erbjudande med 100 bilder för 100kronor, sade hon.
Jag kan kolla var det var om ni vill.
Har ännu inte kommit så långt själv att jag beställt papperskopior... wink.gif
*Felix matte*
CITAT (Eva i Skåne @ 31-07-2005, 22:03)

Låter ju superbra.. väntar smile.gif jag har inte heller beställt papperskopior tidigare... har skrivit ut dem jag har... men nu är bläcket på upphällningen och det kostar en bra slant att köpa nya patroner.... så därför tänkte jag beställa. smile.gif
råse-marie
CITAT (Eva i Skåne @ 31-07-2005, 22:03)

Kolla är du snäll smile.gif
Eva i Skåne
Äntligen har jag fått svar från dottern sleep.gif

Hennes billiga foton var beställda på bildnet.nu

Det var också snabb leverans, bara ett par dagar, och kvaliten var bra.
Jag har som sagt inte provat själv än.
*Felix matte*
Låter ju helt fantastiskt... ska nog göra en beställning imorron biggrin.gif

Här kan du se erbjudandet.
Hans i Mälardalen
Jag brukar framkalla mina bilder på expert.se och rekomenderar detta. Det är enkelt och billigt.

MvH
*Felix matte*
CITAT (Hans i Mälardalen @ 04-08-2005, 00:09)
Jag brukar framkalla mina bilder på expert.se och rekomenderar detta. Det är enkelt och billigt.

MvH

Jag har också beställt bilder på Expert... Inte alls alla var av god kvalitet... tyvärr smile.gif kostade en bra bit över 2 kronor/kopia.. men så är det säkert ett par år sedan.

Jättebra att få tips på olika leverantörer så man kan testa wub.gif
HippieSpellan
CITAT (Felix matte @ 31-07-2005, 22:25)
Låter ju superbra.. väntar smile.gif jag har inte heller beställt papperskopior tidigare... har skrivit ut dem jag har... men nu är bläcket på upphällningen och det kostar en bra slant att köpa nya patroner.... så därför tänkte jag beställa. smile.gif

Kolla om du inte kan köpa refill till patronerna, det fungerar iallafall till de flesta patroner, man tar en spruta med bläcket och sprutar ner i patronen, enkelt och smidigt
lotta_
Jag beställer också mina foton från Expert och tycker att det fungerar jättebra.
Erbjudandet om 100 bilder för 195 kr är super.
jonas34
Jag gör mina bilder på www.bildnet.nu också och tycker det blir kanonbra bilder.

Att priset för 100 bilder bara är 100 kr är ju ännu bättre! Bekvämt att få bilderna hemskickade till brevlådan så man slipper knata iväg till stan oxå
pisanggoreng
Pixaco är också billiga och bra!
råse-marie
CITAT (Felix matte @ 03-08-2005, 22:48)
Låter ju helt fantastiskt... ska nog göra en beställning imorron biggrin.gif

Här kan du se erbjudandet.

SUPER smile.gif smile.gif smile.gif

Äntligen ska jag få bilder som man kan bläddra med saknar det för det blir int e det samma när man kollar på datorn tycker jag .
Tack anmäler mig idag wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon