Full version: Hitta fyrklöver
Kathy
Om du v e r k l i g e n inte har något annat för dig. wink.gif

http://www.game24.co.kr/flash/game.html?ga...gamecode=clover
Boxer
Vilken grej! laugh.gif
Inga från Närke
Hittade 4 st innan tiden tog slut.
*Felix matte*
Ska nog vara utvilad när man börjar leta.... blev alldeles yr och hittade bara två st. tongue.gif laugh.gif
norpan
Hittade sex, gud så irriterande mad.gif .

Jösses, tiden bara försvinner... Vad hittar ni allt egentligen laugh.gif ?!

// Norpan
Jejja
6 av 7... Den där sista var irriterande...
yenny
Jag måste tydligen ladda hem nått koreanskt språkprogram för att kunna spela det spelet... är det helt riskfritt? jag är lite nojig när det gäller att ladda hem saker... har fått virus förr... tänk om allt plotsligt står på koreanska wacko.gif
Kathy
CITAT (yenny @ 01-08-2005, 11:11)
Jag måste tydligen ladda hem nått koreanskt språkprogram för att kunna spela det spelet... är det helt riskfritt? jag är lite nojig när det gäller att ladda hem saker... har fått virus förr... tänk om allt plotsligt står på koreanska wacko.gif

Ja, risken finns att du plötsligt har windows på koreanska. wink.gif
Reserv

Jag skulle inte chansa, såå roligt va´det inte, plantera blommor är mycket bättre. rolleyes.gif Jag blir så stressad av sånt som ska gå på tid, jag är den lugna sävliga typen tongue.gif men 5 fyrklöver hitta jag i den gröna sörjan
yenny
okej... då struntar jag i det... jag vill också ta det lugnt. Håller på med körkorts program på datan och där går det också på tid... inge bra alls, jag blir bara stressad o irreterad... nej tacka vet jag rabatt spelet smile.gif
Inga från Närke

Du behöver inte ladda ner något det fungerar ändå.
yenny
ja oj då... blink.gif man kunde visst bara strunta i att ladda hem språket.. biggrin.gif

Fast hua... jag känner mej aldeles blink.gif nu... snacka om snurrig jag blev.
Fenja
7 av 7 och 127 sekunder kvar! laugh.gif
Mvh
Fenja
Reserv
CITAT (Fenja @ 01-08-2005, 23:31)
7 av 7 och 127 sekunder kvar! laugh.gif
Mvh
Fenja

Jaha, då vet vi juh vad du hållit på med hela eftermiddan och kvällendå tongue.gif Grattis!
Fenja
Döm inte andra efter dig själv... tongue.gif
Mvh
Fenja
Reserv
CITAT (Fenja @ 01-08-2005, 23:38)
Döm inte andra efter dig själv... tongue.gif
Mvh
Fenja

Okay då, du hade väl nybörjartur då tongue.gif Själv håller jag mig till rabattspelet rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon