Full version: Eurobulb
kristerh
Har tittat på eurobulbs hemsida och hittat massa godsaker, hittar ingen info om hur man beställer, är det någon som har erfarenhet och kan tala om hur det fungerar, fraktkostnad, kommer de hem till posten eller är det någon fraktfirma som levererar, och framför allt hur betalar man, kan man betala med kort.
krister
kerstin z5-6
Du beställer via nätet eller senare via den medföljande talongen i katalogen som alla som best lökar får 2 ggr / år .I katalogen finns ibland specialsorter med-som inte finns på nätet pga litet antal
Du kan vaälja leveransv -någotsånär i alla fall
Tidig best -höstlök som best i augusti ger rabatt
Det är fraktfritt om du köper för 90 euro -annars frakt -vet ej vad de tar har aldrig kommit under 90 då vi alltid sambeställer -men vad jag förstår är det inte särskilt dyrt det heller
Du kan säkert även maila din best
Du avgör vart paketet ska sändas -hem till bron eller till närmaste okmack :9 eller var du nu har posten
Betalar du med visa kort eller liknande får du automatiskt 5% rabatt
Varorna är utmärkta priserna likaså
Observera att mycket tex Liljor kommer i 10 -pack
kristerh
CITAT (kerstin z5-6 @ 02-08-2005, 09:57)
Observera att mycket tex Liljor kommer i 10 -pack

Tack Kerstin, det var just liljor jag var på jakt efter (krolliljorna) rolleyes.gif
massor skall jag ha!
krister
Betty
Jag fick tag på en aprikosgul "krolliljehybrid" när jag var på trädgårdsresa i Västerbotten i söndags. biggrin.gif Bild
kristerh
Så snygg wub.gif nu har jag beställt 30 krolliljor biggrin.gif
och 10 st Lilium speciosum var. Uchida som blommar rätt sent i aug /sept
krister
lilla mamma
Ooops, och summan blev,,, Lycka av att få mer vackert i trädgården
kristerh
CITAT (lilla mamma @ 02-08-2005, 20:31)
Ooops, och summan blev,,,

Strax över tusenlappen blev det wink.gif men betydligt billigare än andra ställen,
har letat efter krollilja länge och nu när jag hittat dessa blir jag så till mig att jag hetshandlar laugh.gif
krister
lilla mamma
känner igen mig...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon