Full version: Nya skojiga växter!
adrian

Burbidgeae

Ventricosa

Sarracenia fångar en geting i malmköping...

Vi reser till SKÄNNINGE MARKNAD i morgon bitti med växterna och kommer att stå vid järnvägsövergången...
Ophelia
De ser en aning mordiska ut. smile.gif

Kanske skulle vara något nytt att börja med. Ta med sig till jobbet när någon jobbig person skriker åt en.
shiva
CITAT (Ophelia @ 01-08-2005, 19:38)
De ser en aning mordiska ut. smile.gif

Kanske skulle vara något nytt att börja med. Ta med sig till jobbet när någon jobbig person skriker åt en.

Mordiska???
Är det bara jag som tycker att det ser ut som närbilder i en porrtidning, eller är det jag som haft konstiga flickvänner??? wacko.gif tongue.gif
Magnus
Ophelia
CITAT (shiva @ 01-08-2005, 20:38)
De ser en aning mordiska ut.  :)

Mordiska???
Är det bara jag som tycker att det ser ut som närbilder i en porrtidning, eller är det jag som haft konstiga flickvänner??? wacko.gif tongue.gif
Magnus

Hmmmmm.......Magnus......ja...troligen tongue.gif laugh.gif wub.gif
Blomstertanten
CITAT (shiva @ 01-08-2005, 20:38)
De ser en aning mordiska ut.  :)

Mordiska???
Magnus

tongue.gif

Du är nog inte helt fel ute !
Titta här !
lilla mamma
Jag har saknat dina bilder Adrian

laugh.gif wub.gif
Maggan H
Jag har sått 2 frön inköpta på tradera men de har ännu inte grott, det är 6-7 veckor sen. Är det kört eller tar det lång tid innan de gror? Tyvärr vet jag inte sortnamnet, heter bara flugtrumpet. Jag har dom i en gurkburk(!)med glaslock, en sån man sätter ett gummipackning på. Lite luft kommer in, där är ständig fukt men det hjälper nu inte.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon