Full version: skogsödla
bonzor
Höll nästan på att trampa på denna lilla sötnos.
Detta är första gången jag ser en bebis av skogsödla.
Fenja
Åh så liten! wub.gif
Mvh
Fenja
amaira
Åh så söt!!!!! wub.gif Lyllo dig!
yla

en till liten bebis
Berith
Åh vilka gullsnuttar! wub.gif

Undrar vad man får för prins om man pussar Birgittas lilla groda? unsure.gif En trotsig 14-åring?
yla
CITAT (Berith @ 03-08-2005, 07:44)
Åh vilka gullsnuttar! wub.gif

Undrar vad man får för prins om man pussar Birgittas lilla groda? unsure.gif En trotsig 14-åring?

jag tror att prinsen blir en liten bebisprins så de blir till o börja byta blöjor
så pussa inte på den
tongue.gif
Berith
laugh.gif Ajdu! Neej ska inte pussa. Såg en hel drös såna små godingar på en promenad idag men jag lät dom skutta vidare utan puss (ärligt så hann jag inte fånga nån), har passerat blöjbytarstadiet för länge sen. wub.gif
yla
CITAT (Berith @ 03-08-2005, 18:34)
laugh.gif Ajdu! Neej ska inte pussa. Såg en hel drös såna små godingar på en promenad idag men jag lät dom skutta vidare utan puss (ärligt så hann jag inte fånga nån), har passerat blöjbytarstadiet för länge sen. wub.gif

ja här hoppar dom överallt jag pussar inte heller haha får byta blöjor på barnbarnen de räcker gott rolleyes.gif
amaira
Pussa på den här då! wub.gif wub.gif

Vad blir det ??
Berith
Ååååh! wub.gif Det blir säkert en lagom fet man i sina bästa år. tongue.gif
cic
CITAT (Berith @ 04-08-2005, 07:27)
Ååååh! wub.gif Det blir säkert en lagom fet man i sina bästa år. tongue.gif

Karlsson på taket..?
Vicke
Vilken vacker ödla! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon