Det kom reklam om en bussresa till Wij trädgårdar, är det nån som vart där och vet om det är värt att sitta på en buss ett par timmar för att besöka det?
mulle
01-08-2005, 23:34
Jag var där som allra hastigast för drygt ett år sedan. Då tyckte jag att projektet var jätteintressant men att själva trädgårdsanläggningarna skulle behöva några år till på nacken innan de blir sevärda, Jag har inte följt med hur långt de har hunnit det sista året. Mulle
Gåsis
02-08-2005, 06:48
Hej! Vi var där för ett par veckor sedan och det som finns är bra, men det återstår fortfarande mycket för att det verkligen ska vara något. Man går runt på ganska kort stund.
/Åsa
Reserv
02-08-2005, 09:50
Okay, besparar mig den bussfärden då
Eller vid närmare eftertanke......dom ska ha en otrolig mängd olika Rossorter, vem vet man kanske hittar just den som kan få en frälst Eller va´tror du Kerstin zon.....ja, va´det nu va´för nåt högt upp?
Immix
02-08-2005, 19:40
Håller med tidigare inlägg. Var vid Wij i helgen. Det är kul att se men snabbt gjort. Så du kan lungt spara bussresan några år till det växt till sig lite där uppe...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.