Full version: Wij trädgårdar
Reserv
Det kom reklam om en bussresa till Wij trädgårdar, är det nån som vart där och vet om det är värt att sitta på en buss ett par timmar för att besöka det?
mulle
Jag var där som allra hastigast för drygt ett år sedan. Då tyckte jag att projektet var jätteintressant men att själva trädgårdsanläggningarna skulle behöva några år till på nacken innan de blir sevärda,
Jag har inte följt med hur långt de har hunnit det sista året.
Mulle
Gåsis
Hej!
Vi var där för ett par veckor sedan och det som finns är bra, men det återstår fortfarande mycket för att det verkligen ska vara något. Man går runt på ganska kort stund.

/Åsa
Reserv
Okay, besparar mig den bussfärden då rolleyes.gif

Eller vid närmare eftertanke......dom ska ha en otrolig mängd olika Rossorter, vem vet man kanske hittar just den som kan få en frälst rolleyes.gif Eller va´tror du Kerstin zon.....ja, va´det nu va´för nåt högt upp? tongue.gif
Immix
Håller med tidigare inlägg. Var vid Wij i helgen. Det är kul att se men snabbt gjort. Så du kan lungt spara bussresan några år till det växt till sig lite där uppe...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon