Hade svårt att somna trots att jag var helt slut och dan efter så var jag helt utslagen nästan....orkade inte göra nånting...men sova gick inte heller...
Sen under helgen blev jag lite piggare igen....och på söndag så fick jag ju få lite fart på saker och ting och röjde lite och dammsög hela huset....kände mig lite darrig sen innan middan men sen så blev det bara värre och värre..pulsen var hög och jättekraftig och jag mådde nästan illa och alldeles matt och småyr men ingen feber...då började jag bli riktigt rädd så till slut fick gubben köra mig till akuten...
Har haft lite småkänningar av sånt här lääänge...men jag är ju inte den som springer ner dörren hos doktorn precis

Blodtrycket var lite högt så jag har fått beta-blockerare och så har de tagit prover för de misstänker struma eller möjligen diabetes...
Hoppas att de iallafall kommer fram till vad det är med mig så de kan göra nåt åt det för att må så här har jag ingen lust med...betablockeraren gör väl att jag känner mig lite "stadigare" men minsta lilla jag tar i för mycket så blir jag darrig och fladdrig...
Men processen är igång iallafall så jag slipper ha ångest för att jag inte kommer mig för att göra nåt åt det....som annars är typiskt mig..."Äh...det går över"...är väl mitt motto...

....behövde bara skriva av mig lite.....