Full version: Ännu ett spel
Kathy
http://www.hoover.com/FusionGame/
Reserv
3400 och pulsen på 180 blink.gif Näe, blommorna är lugnande rolleyes.gif
brittmarie
Och jag lyckades komma upp i 15020. biggrin.gif Hur det nu gick till, har kanske övat tillräckligt mycket med min egen dammsugare. laugh.gif laugh.gif
Jejja
Spelet funkar inte för mig. Det händer inget alls när jag försöker styra med piltangenterna... Jag förstår ingenting...
Linda_A
CITAT (Jejja @ 02-08-2005, 17:20)
Spelet funkar inte för mig. Det händer inget alls när jag försöker styra med piltangenterna... Jag förstår ingenting...

Hej!

För mig funkade inte spelet i firefox om du nu använder den webbläsare. Men funkade i Explorer.
yenny
Å hej å hå... här gick det undan.... fast jag vet inte vad jag fick för poäng.. wink.gif
Kathy
CITAT (Reserv @ 02-08-2005, 14:49)
3400 och pulsen på 180 blink.gif Näe, blommorna är lugnande rolleyes.gif

tongue.gif wink.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Scrollan @ 02-08-2005, 20:14)
3400 och pulsen på 180 blink.gif  Näe, blommorna är lugnande rolleyes.gif

Ja, ja, skratta du bara, tänk på att gubben börjar bli gammal. Jag är kanske inte så mycket för dammsugning, men jag är en jävel på att baka istället rolleyes.gif
Betty
4200, ja jisses vilken stress! Jag håller mig nog till blommorna jag med... rolleyes.gif
*Felix matte*
13.480... blev inte ens trött ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif och jag som inte dammsugit på 2 -3 år laugh.gif
Jejja
CITAT (Linda_A @ 02-08-2005, 19:43)
För mig funkade inte spelet i firefox om du nu använder den webbläsare. Men funkade i Explorer.

Aha, då är det det som är problemet! Jag använder Firefox så gott som alltid förutom om jag absolut måste ha IE till något... (som nu...)
Tack för tipset!
Ophelia
CITAT (Reserv @ 02-08-2005, 20:16)

Ja, ja, skratta du bara, tänk på att gubben börjar bli gammal. Jag är kanske inte så mycket för dammsugning, men jag är en jävel på att baka istället rolleyes.gif

Upp till bevis!!!!!!!!!!!!!!!!! laugh.gif laugh.gif
yenny
CITAT (Felix matte @ 02-08-2005, 22:30)
13.480... blev inte ens trött ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif och jag som inte dammsugit på 2 -3 år laugh.gif

och hur lyckas man slippa dammsuga på så länge?? det skulle jag vilja veta smile.gif
Kathy
CITAT (yenny @ 02-08-2005, 22:52)
13.480... blev inte ens trött ohmy.gif  :o  :o  och jag som inte dammsugit på 2 -3 år laugh.gif

och hur lyckas man slippa dammsuga på så länge?? det skulle jag vilja veta smile.gif

Det kanske finns blommor som äter damm? tongue.gif
Kathy
CITAT (Ophelia @ 02-08-2005, 22:37)
CITAT (Reserv @ 02-08-2005, 20:16)

Upp till bevis!!!!!!!!!!!!!!!!! laugh.gif laugh.gif

Jaa...nu är vi två här som vill komma över på bullkalas. biggrin.gif
Reserv
Ska jag maila några? tongue.gif
Anki på Öland
Hur 17 hittar ni alla dessa knäppa spel????? Märks att inte jag heller är mycket för att damsuga, 320 poäng blev allt jag fick......
Anki
*Felix matte*
CITAT (Scrollan @ 02-08-2005, 22:56)
13.480... blev inte ens trött ohmy.gif  ohmy.gif  ohmy.gif  och jag som inte dammsugit på 2 -3 år laugh.gif

Ja tänk så konstigt det kan bli... finns nog inga blommor som käkar damm och skräp.. här är det min käre make som sköter om städningen wub.gif
men nog sitter väl en del av gammal vana kvar eftersom jag fick så många poäng = Kvinnor kan! biggrin.gif
Reserv
Ni är stresståligare än oss karlar sad.gif sleep.gif
yenny
CITAT (Felix matte @ 02-08-2005, 23:05)
CITAT (Scrollan @ 02-08-2005, 22:56)
13.480... blev inte ens trött ohmy.gif  ohmy.gif  ohmy.gif  och jag som inte dammsugit på 2 -3 år laugh.gif

Ja tänk så konstigt det kan bli... finns nog inga blommor som käkar damm och skräp.. här är det min käre make som sköter om städningen wub.gif
men nog sitter väl en del av gammal vana kvar eftersom jag fick så många poäng = Kvinnor kan! biggrin.gif

Lyllos dej.... nej då.. det är inte så synd om mej egentligen, här hjälps vi åt med städningen... fast dammsuga sliper jag gärna, tycker inte alls om det.
*Felix matte*
CITAT (yenny @ 02-08-2005, 23:22)
Lyllos dej.... nej då.. det är inte så synd om mej egentligen, här hjälps vi åt med städningen... fast dammsuga sliper jag gärna, tycker inte alls om det.

Kanske inte sååå lyllos ändå... jag skulle gärna dammsuga om bara hälsan tillät rolleyes.gif sad.gif wub.gif
yenny
CITAT (Felix matte @ 02-08-2005, 23:29)
CITAT (yenny @ 02-08-2005, 23:22)

Kanske inte sååå lyllos ändå... jag skulle gärna dammsuga om bara hälsan tillät rolleyes.gif sad.gif wub.gif

Aj då...ja då förstår jag att du hellre dammsuger... jag dammsuger nog hellre om jag får ha kvar hälsan förståss...
Jejja
CITAT (Jejja @ 02-08-2005, 22:36)
CITAT (Linda_A @ 02-08-2005, 19:43)

Aha, då är det det som är problemet! Jag använder Firefox så gott som alltid förutom om jag absolut måste ha IE till något... (som nu...)
Tack för tipset!

Suck!!! Jag får det ändå inte att funka, fast jag kör med IE istället nu... Det går att starta spelet så att den börjar räkna tid och saker rör på sig, men när jag trycker på piltangenterna händer fortfarande nada... sad.gif
Jag får väl hålla mig till bloomin gardens då...
Betty
CITAT (Jejja @ 02-08-2005, 23:53)
Suck!!! Jag får det ändå inte att funka, fast jag kör med IE istället nu... Det går att starta spelet så att den börjar räkna tid och saker rör på sig, men när jag trycker på piltangenterna händer fortfarande nada... sad.gif
Jag får väl hålla mig till bloomin gardens då...

Gör det du, sååå kul är det ändå inte att dammsuga! laugh.gif tongue.gif
Pia mitt i Skåne
Jag lyckades få 31100 första (och antagligen sista) gången. Jag återgår till blommorna igen...
Hannele
CITAT (Scrollan @ 02-08-2005, 14:16)

Nej tack, så sysslolös är jag inte, måste var gjord av nån som är född på 70-talet, när alla "spännannde" barnböcker handlade om besök hos tandläkare, potatiskalning och dammsugning. wacko.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon