Kathy
Som vill ha sitt ben ifred, men triggar sig själv med sitt ben och attackerar benet. Han verkar ha benproblem.

http://www.jokaroo.com/funnyvideos/stupidd...acksownleg.html
Reserv
Snacka om nervöst vrak laugh.gif laugh.gif laugh.gif
andersen
laugh.gif Ben som ben.
Kathy
CITAT (andersen @ 02-08-2005, 16:43)
laugh.gif Ben som ben.

Dé é viktigt att vakta sitt ben som man smaskar på.
yenny
Jag blir lite bekymrad jag... varför gör den så?
Linda_A
Vad jag har hört så har de "tagit" bort handen som gör så att benet gör så.

Fast det var bara ett rykte jag "hörde".
yenny
Det är alltså nån som jäklas med hunden lite då... så det är den personen den morrar åt och inte sej själv?
Reserv
Jag tyckte mer att det såg ut som en hund med kliande öron, att sen benet var mer intressant än att klia örat var juh en annan femma. Men när det kliar så infernaliskt och benet bara är såååå gott jaa, då blir det nog sådär tongue.gif
Tinha
Denna hund mår ju definitivt inte bra i varjefall och borde få hjälp snarast och en vettigare familj. Tycker det är fruktansvärt att folk tycker att detta beteende är kul. unsure.gif
pejori
jag reagerar nog mer på att han får vara i skinnsoffan med ben ohmy.gif ohmy.gif
Anma
CITAT (pejori @ 04-08-2005, 19:01)
jag reagerar nog mer på att han får vara i skinnsoffan med ben ohmy.gif ohmy.gif

Det blir inga roliga fläckar av ben, i synnerhet om man inte ser dem förrän de torkat. Här är det benförbud på möbler men det har ju hänt att nån har smygit sig upp i soffan utan att man märkt det.
pejori
CITAT (Anne R @ 04-08-2005, 19:20)
CITAT (pejori @ 04-08-2005, 19:01)
jag reagerar nog mer på att han får vara i skinnsoffan med ben ohmy.gif  :o

Det blir inga roliga fläckar av ben, i synnerhet om man inte ser dem förrän de torkat. Här är det benförbud på möbler men det har ju hänt att nån har smygit sig upp i soffan utan att man märkt det.

och för att inte tala om när dom blir vassa...vilka repor ohmy.gif ohmy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon