Full version: Augusti redan!
renate
Jaha,då har vi kommit till augusti med sina mörka kvällar,som jag inte uppskatta så mycket,jag vill ha de ljusa nätterna som allt för fort tar slut.Gjorde ett nytt album i dag.Hoppas att sommaren kommer tillbaker.Det är molnigt och lite kyligt i dag.
Trädgård i Augusti
Snöflinga
Nej, nej Renate rolleyes.gif Nu i augusti exploderar det av höstens all blomsterprakt. Luften är klar och hög .... och sedan kommer "brittsommaren" som varar ända in i september.... minst tongue.gif
yla
sommaren e inte alls slut nu e de bästa kvar augusti o september o har vi tur kommer bonusmånaderna ocktober o lite november
livet e bra skönt
de e nu färgerna komer me sitt sprakande skådespel
yenny
Nej jag bara vägrar...sommaren får absolut inte vara slut... jag är inte klar med den ännu... hoppas på fint väder i både augusti och september... oktober får gärna vara fin den månaden med.
pejori
SLUT!!! är du galen kvinna biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
den har ju inte börjat än rolleyes.gif rolleyes.gif
vägrar att tro att det är över redan wub.gif wub.gif
gammelnalle
SLUT??? den har ju knappt börjat...

biggrin.gif
*Felix matte*
Har ju knappt börjat men det är bara så att man får se sanningen rakt i ögat.. Inatt hade vi +0,8 som lägst... tur som var så tog jag in Physalisen för några dagar sedan wub.gif

Jag funderar helt allvarligt på om jag ska ta fram långkallingarna imorron... är ju inge skönt att gå och småhuttra hela dan sad.gif
renate
Nja,jag menade ja inte att sommaren är slut,hoppas på massvis av värme.
I Tyskland är det högsommar nu,augusti är den varmaste sommarmånad, här väl snarare sensommar.Men visst återstår en hel sommarmånad.Nu skörda vi, har plockat massor med blåbär,nu är det hallon och sedan svamp.
I dag var det ingen värma,bara16 17° molnigt. rolleyes.gif
pejori
här är det kallt ...bara tio plus sad.gif sad.gif
Eva i Skåne
Augusti brukar ju vara en varm go´ månad så jag hoppas på några grader varmare snart.

Växtligheten är som bäst nu, så jag njuter för fullt smile.gif

Dessutom....

så har jag ju tre veckors semester kvar biggrin.gif
*Felix matte*
CITAT (Eva i Skåne @ 02-08-2005, 23:43)
Augusti brukar ju vara en varm go´ månad så jag hoppas på några grader varmare snart.

Växtligheten är som bäst nu, så jag njuter för fullt smile.gif

Dessutom....

så har jag ju tre veckors semester kvar biggrin.gif

Ha det gott och passa på att njuta av varje ledig timma...
här är iaf hösten på framtågande smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon