Full version: Nya fina bilder
netaave
Bilder på alla mina fina blommor och annat:

Augustibilder

wub.gif
netaave
Såg att en del texter hamnat fel, och Happy face mex skulle vara mörkt blodröd inte blåröd.
Bild 5 och 6 ska naturligtvis vara Dark eyes, bild 16 och 55 innehåller också även fuchsian Blue Frills.
Så kan det gå när man inte kan fixa själv utan måste ha hjälp. tongue.gif
pejori
fina blommor smile.gif smile.gif
fin GRIS biggrin.gif biggrin.gif rolleyes.gif
kerstin z5-6
Snyggt ! smile.gif
pejori
edit
pisanggoreng
Fint! smile.gif Speciellt fin: Happy face mex rolleyes.gif
netaave
CITAT (pisanggoreng @ 02-08-2005, 20:09)
Fint! smile.gif Speciellt fin: Happy face mex rolleyes.gif

Ja den är verkligen fin nu, och jag väntar med spänning på att alla knopparna på Greeneyes ska slå ut.
Annars är fuchsiorna mina favoriter särskilt har jag förälskat mig i just Dark eyes.
Madeleine1
Tack för titten!
Vad är det för glasflaska på sista bilden?
netaave
CITAT (Madeleine1 @ 03-08-2005, 23:06)
Tack för titten!
Vad är det för glasflaska på sista bilden?

På sista bilden är det väl en vit hängpelargon tongue.gif
Om du menar den rosa som hänger så är det en ljuslykta som både kan stå på bordet och hänga. Den är gjord som en vanlig läskflaska utan botten med en spiral i, längst ner på spiralen är en hållare för värmeljus och överst så är det en ögla på en rak del som sticker upp lite ur flaskhalsen. Du för bara upp glasdelen när du ska tända.
Jag har köpt den på Plantagen för 39 spänn.
Lite kul va?
Madeleine1
Ha ha! Jo det var den jag menade. Inte pelargonen... biggrin.gif
*Felix matte*
Alltid lika kul att få vandra runt i era album biggrin.gif Tack för att du bjöd på så många vackra bilder på blomster... söta töser också wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon