Full version: mer projekt:)
kerstin z5-6
B vitamin verkar ha god effekt på män i medelåldern .. eller så har trädgårdsintresset äntligen smittat av sig smile.gif Här verkar det vara ett nytt projekt på G tongue.gif

Effekten av öljäst med xtra B vitamintillskott smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Oj, oj, oj, vad månne detta nu bli? Kanske ska det byggas ut en kulvert från uterummet, förbi poolen och till ett nytt och stort växthus?? wink.gif / Helen
PS:Nu vet jag vad jag ska mata min make med! DS.
kerstin z5-6
nej ingen kulvert -men annars var det rätt smile.gif Frösådderna vet du Helen , de har varit trångbodda länge här nu -tänk vad sådder hjag kommer att kunna ha i detta -hihi smile.gif Nu blir man som du snart smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Men vad kul rolleyes.gif nu kan du fröså massor av fler sorter då det blir ytterligare ett växthus. Nu får du fota eftersom så att man kan hänga med under pågående projekt. Själv ska jag mata maken med massor av vitaminer, han håller på att gräva ut flera rabatter som blir efter hussidan och nerför slänten. En lastbil kommer med jord på torsdag, så det är lite bråttom. rolleyes.gif / Helen
kerstin z5-6
Låter fint det -lastbilslass med jord .det är underbart smile.gif
Detta blir ett bruksväxthus förfrösådder/ perenner o inget snyggbygge precis -vi tar av de fönster som finns kvar sedan Orangeribygget -, men funktionellt hoppas jag -stort o högt i tak fa allt
estet
Det låter trevligt ert projekt! tongue.gif
Caprice
Herregud Kerstin, nu kan ni stycka av och sälja den delen med bostadshuset...
Du kommer att bo i växthuset... biggrin.gif

Ang medelåldersmän...
Bytlåna? tongue.gif
*Felix matte*
fel
kerstin z5-6
En bit till klar:)
Helen i Piteå Zon 5
Ser toppenfint ut, nog kommer du att mysa med frösådderna där rolleyes.gif / Helen
estet
Där går det undan...! smile.gif

Va mysigt med ett särskilt växthus för sådder.
Skulle det vara hos mej skulle jag aldrig vilja gå in, nästan. laugh.gif Walkie-talkie varning. -Hallå, va gör du?? Vet du vad klockan är?

Kommer du att ha vatten oxå eller i närheten?
kerstin z5-6
javisst vatten o elkabel draget redan nu smile.gif
BjursBerit
Hmmm..har du några mer B-vitaminer att dela ut?? Jag tror det kan behövas här..Det blir"skitafint"!!!!!
biggrin.gif OHHH nu har det ett för kroppen och ett för själen...
kerstin z5-6
Tyvärr är de slut .. men jag ska köpa nya .. kanske sända en burk till Norrbotten ? laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Imorron ska vi på Nolia -då ska han kolla saker med sladd -och jag ska titta på andra avdelningar .Trädgård tex .. laugh.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon