Full version: Dagens svamptur
Åsa, mälardalen zon 2
Gav detta resultat

Mellan rensandet slängde jag ihop en squashkaka av lite squash som jag skördat.

Ophelia
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

Är inte ett dugg avis på dig!! tongue.gif smile.gif
stennie
Det är jag............. sleep.gif
Ophelia
Givetvis är jag oxå det. Men får dåligt samvete av att gå omkring och vara avis. Jag ÄLSKAR svamp!
Fenja
Vilken bra skörd! Grattis!
Mvh
Fenja
amaira
Wow! wub.gif wub.gif
Madeleine1
*skrattar*
Dagens svamptur (premiär för i år) slutade som vanligt med att vi gick vilse. Precis lika vilse som förra året vilket resulterade att vi kom ut på samma baksida av skogen och fick samma LÅNGA promenad tillbaka till bilen... biggrin.gif
Så nu kan man väl knappt kalla oss vilse längre eftersom vi kommer ut på ungefär samma ställe... biggrin.gif biggrin.gif
Berith
Wow säger jag också! wub.gif

Vill också ha svamp men sommargästerna hinner alltid före, får vänta tills dom flyttar in till stan igen. sad.gif
Yin o Yang
Snålvattnet rinner laugh.gif . Vi hade tänkt ge oss ut idag, men just nu öser regnet ner mad.gif och inte verkar det kunna bli någon spricka i det kompakta grå däruppe sad.gif
Gillan
OjOjOj! blink.gif

Jag var ute på min första svamptur i fredags och hittade inte fler kantareller än att det räckte till en varm macka till min tio-åriga dotterdotter.Det har inte kommit tillräckligt mycket regn här antar jag. wacko.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon