Full version: Jag vill ha kvar...
stennie
Jag gillar hans hjärtliga men råa stämmning...
jag har nog läst de flesta inlägg även om jag sällan blandar mig och
inte tycker jag att Reserv har varit orsak till några otrevligheter...

Tänkte att denna rubriken kanske kunde uppväga den andra lite.... tongue.gif
Rossi
smile.gif Hoppas att han snart inte kan stå emot oss underbara kvinnor länge till! laugh.gif
Biggan_
CITAT (Rossi @ 04-08-2005, 13:05)
smile.gif Hoppas att han snart inte kan stå emot oss underbara kvinnor länge till! laugh.gif

Nä, han nöjer sej nog inte med att tjyvkika, han vill säkert kommentera också laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Kathy
Vill också ha kvar Reserv.
netaave
Kom tillbaka snälla!!!
pejori
STANNA KVAR. en liten trösteblomma
birgitek
Reserv, inte kan du sluta på grund av Posse. Har själv fått mina slängar av sleven lite då och då, men det skulle aldrig falla mej in sluta för att han/hon skriver en massa dumheter.
Reserv, du kan inte låta "dumheten" vinna.
Birgit Ek
Summersun
Ja, stanna kvar Reserv! Jag är en sådan som läser mycket här men inte skriver så ofta, för lite tid helt enkelt med två små barn hemma... Tycker Reserv skriver väldigt bra, har humor och verkar trevlig och bidrar med sina inlägg till den goda stämningen här.
Hjärtligt men rått är bra tycker jag också smile.gif
Bjäbban
Även jag blir glad om du stannar! biggrin.gif
stennie
Kom igen nu Reserv........ wub.gif
yenny
Vad har jag nu missat??? inte är väl reserv på väg att sluta??
Det vore trist tycker jag med sad.gif

---------------------------

Såg just tråden .... usch för typer som ska förstöra! Varför ge sej på någon som tillför intresanta och roliga inlägg?
stennie
Hmmmmmmm
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon