Full version: OK jag försökte
andersen
Men det hjälpe inte.Ångrar att jag skrev i pga tråden, låt den dö för forumets bästa.

Mvh andersen.
Fenja
Va?!!
Mvh
Fenja
andersen
Jag tycker att det inte är ok med pga som Reserv möts av när han går in på sidan därför försökte jag med många inlägg så att han skulle slippa att se den tråden.
pejori
tanken var god, så jag hänger på smile.gif wub.gif
Ophelia
Jag med biggrin.gif
Biggan_
ok! smile.gif
Anma
Här är en till. Så om ni ser några knäppa inlägg utan substans från undertecknad, är skälet detta! biggrin.gif
Latmask
Jag försökte samma tidigare, men de som inte vill att tråden ska glömmas kommer fortsätta skriva i den så jag misstänker att det kan vara lönlöst, men kör hårt! biggrin.gif
yenny
ja jag hänger på jag med... har bara lite svårt att komma på vad jag ska skriva om.
Ophelia
Jag kan dra en rolig historia om ni vill? smile.gif
andersen
Ja gör det i en egen tråd laugh.gif
Hannele
CITAT (andersen @ 04-08-2005, 17:23)
Jag tycker att det inte är ok med pga som Reserv möts av när han går in på sidan därför försökte jag med många inlägg så att han skulle slippa att se den tråden.

Han har ju själv startat tråd om sej själv. unsure.gif
Anma
CITAT (Hannele @ 04-08-2005, 18:47)

Vad jag kan se finns det inget stötande i den rubriken... eller?

Vi jobbar hårt, va...
pejori
jättehårt laugh.gif
yenny

Men det är väl endå en väldig skillnad med att starta en egen tråd mot att bli påhoppad...
Latmask
Borta. tongue.gif
Hannele
CITAT (Anne R @ 04-08-2005, 18:51)

I vilken rubrik?
Jag svarde till andersen.
pejori
CITAT (Latmask @ 04-08-2005, 18:53)
Borta. tongue.gif

å vad duktiga vi var smile.gif
stennie
Nu har vi jobbat på bra !!!!
andersen

Ja och han säjer så här i den tråden "Känslig och öm som jag är så kan jag lika gärna blotta strupen lite mer för gamarna. Att gå in på småpratsavdelningen känns faktiskt inge vidare, det första som slår emot en är pga Reserv , jag vet det står varken med röd text eller stora bokstäver. Men tänk er själva att varje gång ni går in på avdelningen så ser ni just det "pga....och så erat namn, det är inte så lätt alla gånger då att känna den härliga stämmningen, när den tunga klumpen i hjärtat är större. Om man skulle kritisera administratören (som en del har gjort i parti och minut) så ska det kanske vara att dom låter just den raden va´kvar, dom skulle gärna få ta bort just "pga Reserv" om jag fick bestämma. Det gapas om personliga påhopp, vad är då det? Är det inte personligt att skriva namnet i rubriken? Skratta ni som vill, själv har jag rätt lätt för att hålla mig för skratt just nu. Jag tackar alla er, mina nya vänner för att ni stöttar och har förståelse för situationen. "

Har en förståelse att det blir lite väll mycke för honom. Annars så delar jag din uppfattning om honom, men ingen av oss är felfri och jag har fått en liten annan bild av honom än vad jag hadde förut.

Mvh andersen.
yenny
om bara de där ansvariga kunde se till att låsa den också.... är dom aldrig här eller nån som vet?
Anma
CITAT (Hannele @ 04-08-2005, 18:54)
CITAT (Anne R @ 04-08-2005, 18:51)

I vilken rubrik?
Jag svarde till andersen.

I den som du länkade till så klart!

Du svarade till andersen och jag svarade till dig! biggrin.gif
andersen
CITAT (yenny @ 04-08-2005, 19:00)
om bara de där ansvariga kunde se till att låsa den också.... är dom aldrig här eller nån som vet?

Kanske Göran har semester han svarar inte på PM vilket jag tycker är märkligt.
pejori
CITAT (andersen @ 04-08-2005, 19:03)

du kanske skrivit för många till dom biggrin.gif
andersen
laugh.gif laugh.gif laugh.gif ja pejori man aldrig veta.
Anma
Det är ju hopplöst... men men... fy den som ger sig... biggrin.gif laugh.gif

Hmm.. ni fattar väl vad jag pratar om?! gör det knappt själv... laugh.gif
Ophelia
CITAT (Anne R @ 04-08-2005, 19:07)
Det är ju hopplöst... men men... fy den som ger sig... biggrin.gif laugh.gif

Hmm.. ni fattar väl vad jag pratar om?! gör det knappt själv... laugh.gif

Jepp..jag fattar...jag är kvinna laugh.gif
Anma
tongue.gif biggrin.gif tongue.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif tongue.gif
pejori
jag fattar smile.gif smile.gif
Ophelia
Vi är kloka vi smile.gif
pejori
japp...skam den som ger sig biggrin.gif
stennie
Jag fattar med tongue.gif laugh.gif
yenny
CITAT (pejori @ 04-08-2005, 19:04)
CITAT (andersen @ 04-08-2005, 19:03)

du kanske skrivit för många till dom biggrin.gif

Jag har aldrig skrivit till dom... eller jo föresten... en gång.. jag bad om mer utrymme till mitt album wub.gif
Ja nu blir det 2 ggr förståss...
pejori
det har jag också gjort.
fick svar och hjälp direkt.
yenny
har inte fåttnått svar idag... men det kommer väl hoppas jag.
Anma
Idag har jag skrivit så jag fått ont i fingrarna. Det förde med sig att jag är med i topp 10 idag listan, det lär aldrig hänt förut... biggrin.gif tongue.gif
Vem vet, jag kanske fortsätter och slutar som etta varje dag! biggrin.gif
pejori
CITAT (Anne R @ 04-08-2005, 22:01)
Idag har jag skrivit så jag fått ont i fingrarna. Det förde med sig att jag är med i topp 10 idag listan, det lär aldrig hänt förut... biggrin.gif tongue.gif

ligg i vad du än gör!!!!
jobba på biggrin.gif rolleyes.gif
jag blir nog snart avstängd, som jag skriver laugh.gif rolleyes.gif
yenny
CITAT (Anne R @ 04-08-2005, 22:01)

Ja jag med.. jisses flera timmar bara försvann idag..
å jag är också på top 10.. det har aldrig hänt förr biggrin.gif
pejori
* gnolar på..tillsammans är vi oslagbara* rolleyes.gif
Anma
Jajamennsan... fast nu är det bara tummen i vänsterhanden som funkar så jag måste lugna mig. sad.gif

Men... imorron e en annan daaaaaaag..... biggrin.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon