yenny
Vad har ni för er när det regnar?
Mitt senaste ryck är att rota runt i hobbyaffärer o pärlshoppar...
Sen blir det sånt här när regnet öser ner:
(ja när jag inte sitter här då biggrin.gif )

Fialotta
CITAT (yenny @ 04-08-2005, 18:29)
(ja när jag inte sitter här då biggrin.gif )

Åhhh...va snyggt smile.gif
Jag lägger pussel...men inte nu på sommarn då är jag ute o pysslar
Ophelia
Men vad fint! Gillar den där svarta med hänget. Hmmmm...gillar den där brevid i rosa med. Har en top som skulle passa väldans bra med den där turkosa. biggrin.gif
Fenja
Du missar väl inte: Slöjddetaljer.se
Mvh
Fenja
pejori
då sitter jag mycket vid datorn och pysslar med mina krukväxter smile.gif
läser också mycket wub.gif
Anma
Jag virkar när nacken tillåter, nästan aldrig då numer... Så nu blir det att läsa istället.
yenny
CITAT (maudan @ 04-08-2005, 18:31)
CITAT (yenny @ 04-08-2005, 18:29)
(ja när jag inte sitter här då biggrin.gif   )

Åhhh...va snyggt smile.gif
Jag lägger pussel...men inte nu på sommarn då är jag ute o pysslar

Tack! ja jag brukar ju inte sitta inne på sommaren då solen skiner.... men har haft semester 3 v nu och det har varit regnfritt ca 4 dagar tror jag..
yenny
CITAT (Ophelia @ 04-08-2005, 18:31)
Men vad fint! Gillar den där svarta med hänget. Hmmmm...gillar den där brevid i rosa med. Har en top som skulle passa väldans bra med den där turkosa. biggrin.gif

Tack! ja jag är rätt nöjd själv smile.gif ja jag har toppar som passar till alla jag med biggrin.gif
yenny
CITAT (Fenja @ 04-08-2005, 18:34)
Du missar väl inte: Slöjddetaljer.se
Mvh
Fenja

Tillagt i min favorit lista... hade faktiskt tillfälligt glömt dom...
pejori
ojdå ohmy.gif ohmy.gif
glömde handarbetena smile.gif smile.gif
broderar och stickar också unsure.gif
yenny
CITAT (pejori @ 04-08-2005, 19:12)
ojdå ohmy.gif ohmy.gif
glömde handarbetena smile.gif smile.gif
broderar och stickar också unsure.gif

Ja dom får man ju inte glömma... ja jag stickar och virkar också..
cic
Vi köpte hus lagom till semestern biggrin.gif . Så vi hittar alltid nåt att göra tongue.gif

Fast om jag ska vara ärlig, och det ska man enligt min mamma, så känner jag mig en smula deppig över att bara haft sol- och badväder 3 dagar på min semester.. ÄLSKAR att bli brunast, men så inte den här sommaren.. sad.gif Har min sista vecka nu. Och dom lovar 13-18 grader och regn till helgen..
Ophelia
Om jag hade haft en sambo eller nåt sånt så hade jag ägnat regniga dagar åt att pussas. rolleyes.gif
cic
CITAT (Ophelia @ 04-08-2005, 19:36)
Om jag hade haft en sambo eller nåt sånt så hade jag ägnat regniga dagar åt att pussas. rolleyes.gif

wub.gif Åååhh ja, det gör vi små mycket vi orkar mellan alla tapethögar!! Får en massa pussar av den lilla valpen också!

Ja det glömde jag ju. Jag leker, tränar och myser med lilla valpen! Oavsett väder! wub.gif wub.gif
yenny
CITAT (cic @ 04-08-2005, 19:35)
Fast om jag ska vara ärlig, och det ska man enligt min mamma, så känner jag mig en smula deppig över att bara haft sol- och badväder 3 dagar på min semester.. ÄLSKAR att bli brunast, men så inte den här sommaren.. sad.gif Har min sista vecka nu. Och dom lovar 13-18 grader och regn till helgen..

Håller med fullständigt... man ska vara ärlig och hu så trist detta väder är.... har också en vecka semester kvar och har också haft ca 3.. eller var det 4 dagar med sol å bad väder.
cic
CITAT (yenny @ 04-08-2005, 19:44)
CITAT (cic @ 04-08-2005, 19:35)

Fast om jag ska vara ärlig, och det ska man enligt min mamma, så känner jag mig en smula deppig över att bara haft sol- och badväder 3 dagar på min semester.. ÄLSKAR att bli brunast, men så inte den här sommaren..  :( Har min sista vecka nu. Och dom lovar 13-18 grader och regn till helgen..

Håller med fullständigt... man ska vara ärlig och hu så trist detta väder är.... har också en vecka semester kvar och har också haft ca 3.. eller var det 4 dagar med sol å bad väder.

Oss är det synd om.. Hur ska vi klara att jobba ett helt år till..? Borde vi inte kunna söka "carnarieöarna-bidrag" nån gång i november..? sleep.gif
yenny
Oss är det synd om.. Hur ska vi klara att jobba ett helt år till..? Borde vi inte kunna söka "carnarieöarna-bidrag" nån gång i november..?

tycker jag låter som en aldeles utmärkt idé... så man orkar med utan att deppa ihop totalt då mörkret kommer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon