Full version: Slut på semestern!
Monarda
Sista dagen idag på semestern. Fossingarna som tillbringat fyra veckor i flip- flop dojor och följaktligen flutit ut som pannkakor ska nu klämmas in i anständiga skor. För att inte tala om baken som expanderat x antal centimeter i gosiga joggingbyxor. Tänk vad fyra veckor kan ställa till med!
Men nu ska det bli ordning och reda. Slut med ostkrokar och vin. Nyttigt fettsnålt käk är inhandlat - promenadrutten är upplagd. På måndag börjar mitt nya liv! (Fram till nästa semester i alla fall)
zaaritha
Du sa det!! smile.gif rolleyes.gif tongue.gif
bikiv
CITAT (Monarda @ 05-08-2005, 22:28)
Sista dagen idag på semestern. Fossingarna som tillbringat fyra veckor i flip- flop dojor och följaktligen flutit ut som  pannkakor ska nu klämmas in i anständiga skor. För att inte tala om baken som expanderat x antal centimeter i gosiga joggingbyxor. Tänk vad fyra veckor kan ställa till med!
Men nu ska det bli ordning och reda. Slut med ostkrokar och vin. Nyttigt fettsnålt käk är inhandlat - promenadrutten är upplagd. På måndag börjar mitt nya liv! (Fram till nästa semester i alla fall)

11 anständiga, tråkiga månader och 1 oanständig, härlig månad! Man kan ju bli deppig för mindre!

Börjar också jobba på måndag! sad.gif
lotta_
CITAT (Monarda @ 05-08-2005, 22:28)
Sista dagen idag på semestern.

Har jag gjort en jätteSTOR vindsröjning idag och det känns så sköönt. Innan dess har jag varit på antikmässa x 3 i Helsingborg samt hälsat på min syster i Göteborg vilket var mycket kul och trevligt. På måndag är det dags för jobb och slit igen, det går säkert bra .... hellre det än arbetslös. wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon