netaave
Ja jag vet att sommaren inte är slut och att många inklusive mig inte börjat jobba än.
Vi hade planerat så mycket men det blev som det blev, känns som man skulle vilja ut en sväng till, får väl se nästa helg kanske, gubben hjälper sin bror på skroten i veckorna nu så då kommer vi ingenstans.
Jag som skulle till Hjo, köpa ljusstake och träffa Zaritha, blir nog inget med det. Vi får ha det kvar till en annan gång.

Nästa helg är det dock crusing i Söderhamn vi kanske kan ta oss dit, är ju inte så långt. Sen börjar allvaret igen.

Sen kanske man kan smita iväg på lite husmorssemester nån helg, skulle inte vara helt fel. tongue.gif
pejori
CITAT (netaave @ 06-08-2005, 17:27)
Sen kanske man kan smita iväg på lite husmorssemester nån helg, skulle inte vara helt fel. tongue.gif

den kan du ju ta till saaritha biggrin.gif
HippieSpellan
har fortfarande förra årets göromål kvar... jag är inte den som bör belastas med mer än en sak=)
Ophelia
Kan jag inte påstå. När jag kommit hem från min designkurs samt från midsommarfirande och födelsedagsfirande så kunde jag knappast ta mig upp från soffan och ännu mindre göra något vettigt hemma. Jaja...så är det ibland. Det springer ju inte ifrån en direkt smile.gif
yenny
Nja..jag har väl inte gjort riktigt det jag tänkt mej.. jag liksom kom av mej när det blev så dåligt väder.. sad.gif
Hade velat sitta på en filt i solen i någon park med en bra bok o matsäck...
Nu sitter jag inne och tröstäter godis... fast visst är jag ute ändå... men jag blir så blöt hela tiden..
netaave
CITAT (pejori @ 06-08-2005, 17:39)
CITAT (netaave @ 06-08-2005, 17:27)

Sen kanske man kan smita iväg på lite husmorssemester nån helg, skulle inte vara helt fel.  tongue.gif

den kan du ju ta till saaritha biggrin.gif

Vi skulle bara träffas ingen våldgästning planerades tongue.gif
Dessutom tror jag det är svårt ta sig till Hjo utan bil. Lokhjomotivet går inte utanför stan. laugh.gif
zaaritha
Nä--det gör ju inte det!!
Men--om vi lever nästa år, så har vi en ny chans!! tongue.gif
cic
CITAT (yenny @ 06-08-2005, 19:17)
Nja..jag har väl inte gjort riktigt det jag tänkt mej.. jag liksom kom av mej när det blev så dåligt väder.. sad.gif
Hade velat sitta på en filt i solen i någon park med en bra bok o matsäck...
Nu sitter jag inne och tröstäter godis... fast visst är jag ute ändå... men jag blir så blöt hela tiden..

Jag känner att jag har en själsfrände.. wink.gif Jag surar väldigt mycket för att jag inte fick ligga på en brygga halva semestern och läsa, lyssna på radio och bada..

Men, vi fick en del gjort i det nya huset istället. Alltid nåt.

Jag och min sambo gjorde inte upp en massa planer för semestern. Lite små grejer bara. Vill liksom inte känna sig stressad när man ska vara LEDIG..
Reserv
Själv har man juh en vecka kvar, och summeringen av dom som varit..........inte ett skit har man gjort wacko.gif sad.gif Först vart det juh för varmt för att göra nåt, sen vart det för regnigt för att göra nåt, nu vill inte riktigt termometern upp i grader så var den här semestern ett minne blott, och en total besvikelse. Får gå resten av året med en blekfet lekamen sad.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 06-08-2005, 23:39)
Själv har man juh en vecka kvar, och summeringen av dom som varit..........inte ett skit har man gjort wacko.gif sad.gif Först vart det juh för varmt för att göra nåt, sen vart det för regnigt för att göra nåt, nu vill inte riktigt termometern upp i grader så var den här semestern ett minne blott, och en total besvikelse. Får gå resten av året med en blekfet lekamen sad.gif

FÅR VI SE? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
zaaritha
Brun; hann man bli! Men:inte har vi målat fönstren utvändigt:
Inte heller spikat fast lösryckta plåtar på ladutaket.............
Fialotta
Har hunnit målat huset i år igen...3 år sedan...tyckte det va nyss smile.gif
Haft huset fullt med folk i skift som varje sommar och nu vilar jag resten av sommaren...eller va det är tongue.gif
zaaritha
Ha det bra! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon